<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2673450732304179712\x26blogName\x3d.::+Bla+Bla+Bla+::.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/\x26vt\x3d3469298043917987658', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>












Iou
Welcome here.Cahaya Kebijaksanaan itu maksud namaku ^^v
I AM WHO AM I
Nur Fatini bt Mohd Fuad. 28 0ct. A girl who is...Talkative. Hyperactive. and Creative. Teehee. 'Aku'. Maaf itu habit.
...
Berapa kali jatuh itu tidak bernilai, yang dikira adalah berapa kali kita bangkit. If Allah says yes, nobody can say no. Andai berdakwah, jangan buang namamu daripada senarai penerima dakwah.
stalk me

Busiest Week. posted on Thursday, 24 November 2011 { 20:02

Assalamualaikum warohmatullahiwabarokatuh..


Genap sudah seminggu aku tak update blog. Punca ? Aku bukak Facebook sebelum bukak Blogger.com.  Dulu, selalunya pasti aku akan update blog dulu sebelum bukak Facebook tapi entah kenapa macam takde mood pulak nak update. Macam takde apa-apa pun nak diceritakan walhal banyak cerita yang boleh aku taip actually.



Baca title.  Busiest week. Yup, minggu ni lepas aku tak update blog sebab busiest  week. and mungkin minggu ni pulak akan menjadi busier than minggu lepas.  Sebab ? Aku nak kena pindah rumah lah... Sedih bhaii.. Sob sob.. Dahlah banyak barang. Haish ~


Oke, before that. UMI, ABAH. SO SORRY. TINI TAK BOLEH HALANG DIRI DARIPADA BUKAK LAPTOP NI. SORY SANGAT-SANGAT. 


Pagi tadi, mak aku cakap kat aku, ''Tini, untuk hari ni, tolonglah disiplin diri. Tahan sat daripada bukak Facebook segala tu."  Sorry Umi, I can't do it.


Aku dah nak kena pindah rumah. Minggu depan, rumah ni akan dikosongkan. Sekarang ni,yeah aku dok dekat rumah sewa. Actually aku dah selesa dok kat sini sepanjang tiga tahun stay kat rumah ni. Tetiba je, tuan rumah nak mintak balik  rumah ni.


Tuan rumah taknak jual rumah ni sebab rumah ni actually atas nama anak dia. Bila anak dia pergi kerjakat overseas, so dia bagilah sewa. And now, anak dia dah balik Malaysia and nak stay kat rumah ni. So, terpaksalah pindah.


Alhamdulillah dapat jumpa rumah lain dalam masa terdekat. And Alhamdulillah juga sebab rumah tu dekat  je dengan rumah aku ni. Taman yang sama cuma di lorong belakang. So, senanglah sikit kalau nak angkut-angkut barang segala. Tengah-tengah malam pun boleh lagi. Nak jalan pun sekejap je dah sampai.


Aku adalah suggest kat ayah aku supaya balik pindah  KL. Seriously,aku rindu meh nak stay sana  semula. Tapi ayah aku kata taknak coz bandar tu  kan busy. So, aku suggest stay kat  Penang. Rumah tok and tokwan aku yang sekarang ni dah tak berpenghuni lepas arwah tok and tokwan aku meninggal but ayah aku kata seboleh-bolehnya taknak pindah negeri sebab tahun depan aku nak ambik PMR. Abang aku nak duduki SPM and adik aku pulak akan ambik UPSR. Fuhh, tiga orang sekaligus.


Daripada enam orang adik beradik, hanya tinggal kitorang tiga yang last je dekat rumah. Kalau nak pindah negeri, memang kena pindah sekolah laa.. Dahlah banyak benda nak kena uruskan. So, kitorang one family sepakat untuk terus stay Alor Setar.


So sekarang ni apa yang menyebabkan aku sibuk adalah barang. Nak kena mengemas tu memanng penat. Nak mengangkut, mengheret blablabla.. Perhh... Ponat eden !


Oklah,nak sambung mengemas. Buhbye.. Salam... :)