<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2673450732304179712\x26blogName\x3d.::+Bla+Bla+Bla+::.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/\x26vt\x3d3469298043917987658', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>












Iou
Welcome here.Cahaya Kebijaksanaan itu maksud namaku ^^v
I AM WHO AM I
Nur Fatini bt Mohd Fuad. 28 0ct. A girl who is...Talkative. Hyperactive. and Creative. Teehee. 'Aku'. Maaf itu habit.
...
Berapa kali jatuh itu tidak bernilai, yang dikira adalah berapa kali kita bangkit. If Allah says yes, nobody can say no. Andai berdakwah, jangan buang namamu daripada senarai penerima dakwah.
stalk me

KL , here i come ! posted on Sunday, 13 November 2011 { 00:29

Assalamualaikum wa rohmatullahiwabarokatuh...

Apa khabar semua ? Kaifa ha lukum ? Semoga korang sihat and ceria belaka.

Aku ceria gila harini. Haha.. Ayah aku bagi aku pergi rombongan ke Kuala Lumpur - Shah Alam. Oke, aku tau ni perkara biasa and bukannya aku tak pernah pergi sana. Tapi saja je nak ikut sekali pergi rombongan tu.


Actually, ni rombongan untuk bebudak Form 3 and still ada kekosongan. So, kaunselor sekolah offer kat bebudak Form 2.  Aku yang memang suka ke sana sini ke mari ni pun of course lah nak ikot ! Ahahaha...

Aku taktau pun ada rombongan ke Terengganu jugak. Kalau aku tau, aku dah letak nama kat rombongan ke Terengganu dah. Yelah, aku belum pernah sampai ke sana.

Tadi kan, aku mintak duit kat abah aku untuk nak bayar lawatan ke KL - Shah Alam ni. Tetiba je mak aku pulak panggil. Katanya dah lewat nak ke sekolah. Aku pun kalutlah. Last last, ayah aku suruh pergi dulu.Aku masuk dalam kereta. Muncung mulut aku. Tanda merajuk.

Tanya mak aku sama ada dia ada duit ke tak. Mak aku kata takde and tak payah pergilah. Lagilah aku merajuk. Abah dah bagi kebenaran. Tetibe je mak aku pulak tak bagi. Pastu, aku terangkanlah kat mak aku nak pergi mana. Mak aku kata, "Alaa, bukannya tak pernah pergi."

Memanglah tak pernah pergi. Pernah ke mak aku bawak aku ke Pejabat PTS ? Nak jumpa penulis kegemaran aku, Ain Maisarah. Tak pernah pun. Aku teringin sangat nak jumpa dia. Aku idolize dia. I dont know why. Mungkin sebab aku pun suka menaip story kot. Haha.. Tapi story sekerat jalan je.

Mak aku kata nanti nak suruh ayah aku datang hantar duit. Aku seronok. Alhamdulillah...

Pergi pergi masa rehat, aku cari mak aku kat bilik guru. Takde pon. Bengkel KH pun takde. Haish... Mane ni ? Then, ternampak kereta ayah aku. Pergi lah kat sana and tanya umi kat mane ? Ayah aku kata entah and nanti umi datang amik duit.

Mak aku melambai-lambai dari kantin sekolah and suruh aku terus ambik jelah duit tu. Aku pun amiklah duit tu and berjalan pergi kat umi aku tu. Mintak tandatangan untuk surat kebenaran waris sebab aku dah tulis nama mak aku tu sebagai orang yang membenarkan. Kesian mak aku sebab aku kacau dia makan. Sorry umi..

Pergi bilik kaunselor. Kaunselor pulak takde. Aku bagi waktu baliklah. Dapatlah jadual. Nak pergi macam-macam tempat. Woohoo~ I like it. And yang paling aku suka tu of course lah sebab nak jumpa dengan penulis favourite aku tu. Haha...

Ain Maisarah ! Wait for me ! Hahahahahaha.....

Oklah, taktau nak cerita apa dah. Bye, salam....