<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2673450732304179712\x26blogName\x3d.::+Bla+Bla+Bla+::.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/\x26vt\x3d3469298043917987658', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>












Iou
Welcome here.Cahaya Kebijaksanaan itu maksud namaku ^^v
I AM WHO AM I
Nur Fatini bt Mohd Fuad. 28 0ct. A girl who is...Talkative. Hyperactive. and Creative. Teehee. 'Aku'. Maaf itu habit.
...
Berapa kali jatuh itu tidak bernilai, yang dikira adalah berapa kali kita bangkit. If Allah says yes, nobody can say no. Andai berdakwah, jangan buang namamu daripada senarai penerima dakwah.
stalk me

Tidur. posted on Wednesday, 2 November 2011 { 19:11

Assalamualaikum,..
Ehem, halo halo halo

3 November 2011. 10:03 pagi. Aku baru bangun tidur ni. Hahaha, lewat aku bangun. Bangun bangun tido tadi, nenek aku cakap, "Eh, kenapa bangun? Sambunglah sampai lepas Maghrib." Nenek aku perli aku lah. Aiyoyo~ Aku buat taktau je. Malas nak bertekak. Aku tahu, mesti nenek aku merajuk dengan aku sebab aku taknak bangun waktu dia kejut tadi.


Almaklumlah, nama pun cuti. Semalam tido lewat, bangun mestilah lewat. Hehe.. Lepas-lepas Subuh tadi, aku terus sambung tidur balik. Kroh kroh kroh. Zzzzz sampailah pukul 10:00 pagi. 

Ehem ! Tapi korang korang kat luar sana janganlah tiru perangai ni. Ini adalah satu tauladan yang tidak baik. Aku jarang buat camni kecuali tidur benar-benar lewat je.

Jangan tiru aksi ini!
Rasulullah S.A.W pernah bersabda : Sesiapa yang tidur lepas Subuh, maka dia akan mewarisi kepapaan.

Semalam, sebelum mak aku bertolak ke Melaka, dia ada berpesan. Jangan tidur lepas Asar kerana tidur selepas Asar dapat melemahkan otak juga badan. Jangan tidur lepas Subuh kerana rezeki takkan masuk. Sebab tu lah mewarisi kepapaan. Tidur siang yang paling baik ialah tidur beberapa minit sebelum masuknya waktu Zohor.

Wallahua'lam. Renung-renungkan dan selamat beramal.
Wassalam. :)