<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2673450732304179712\x26blogName\x3d.::+Bla+Bla+Bla+::.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/\x26vt\x3d3469298043917987658', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>












Iou
Welcome here.Cahaya Kebijaksanaan itu maksud namaku ^^v
I AM WHO AM I
Nur Fatini bt Mohd Fuad. 28 0ct. A girl who is...Talkative. Hyperactive. and Creative. Teehee. 'Aku'. Maaf itu habit.
...
Berapa kali jatuh itu tidak bernilai, yang dikira adalah berapa kali kita bangkit. If Allah says yes, nobody can say no. Andai berdakwah, jangan buang namamu daripada senarai penerima dakwah.
stalk me

Yesterday~ posted on Friday, 4 November 2011 { 19:18

ASSalamualaikum...

Aduuh ! Aku rindu hari semalam. nak tau kenapa ? Ahaha...

Semalam ialah hari aku menjadi jahat. Hari aku menjadi seorang pembuli. hehehehe... Jarang aku buat semua kerja-kerja tu sebab kat sekolah, aku ni pengawas..


Semalam, aku dengan pembuli-pembuli lain semua membuli budak-budak 1998. Hahahaha.. Tak sangka yang aku ni terlibat sama dengan jenayah ni... Tapi, ku dengan pembuli-pembuli lain buli melalui internet je.. Melalui Facebook.

Aku tak maki diorang. Aku sopan sangat. Aku hipokrit giler semalam. Hahahaha.. Kengkawan lain yang maki diorang. Aku terlalu sopan sampaikan semua ayat-ayat yang aku tulis semalam menyebabkan seorang budak ni rasa diri dia tu tak layak menjadi seorang admin walhal dia yang cipta group tu.. hahaha..

Aku rasa bangga gila semalam. Aku rasa aku jahat sangat semalam dan aku rasa berdosa dan bersalah gila-gila. Entah berapa banyaklah dosa aku, kan?

Ya Allah, ampuni aku ya Allah...

Aku tahu, sepatutnya aku mintak maaf kat budak tu sendiri.Oklah, nothing more to say. Bye. Wassalam...