<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2673450732304179712\x26blogName\x3d.::+Bla+Bla+Bla+::.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/\x26vt\x3d3469298043917987658', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>












Iou
Welcome here.Cahaya Kebijaksanaan itu maksud namaku ^^v
I AM WHO AM I
Nur Fatini bt Mohd Fuad. 28 0ct. A girl who is...Talkative. Hyperactive. and Creative. Teehee. 'Aku'. Maaf itu habit.
...
Berapa kali jatuh itu tidak bernilai, yang dikira adalah berapa kali kita bangkit. If Allah says yes, nobody can say no. Andai berdakwah, jangan buang namamu daripada senarai penerima dakwah.
stalk me

30 Disember 2011 posted on Thursday, 29 December 2011 { 17:58

Assalamualaikum warohmatullahiwabarokatuh..

Dup dap dup dap... Debaran PMR kian terasa . Walaupun belum masuk Tingkatan 3 tapi aku tetap rasa berdebar.


Esok, 31 Disember 2011. Hari terakhir bergelar budak Form 2. Lusa, 1 Januari 2011 . Hari pertama bergelar budak Tingkatan 3. Urgh, sad !

Entah kenapa, aku rasa tahun ni lah tahun paling best. Err, why ?  Entah -.-

Sekarang ni, ramai kengkawan Facebook sudah mula mengucapkan selamat tinggal kepada aku dan kengkawan lain. Ramai jugak yang dah mula deactive akaun Facebook masing-masing. Ramai jugak yang mula jarang online. Hurmm, aku rindu diorang :(

Agak-agaknya bila aku akan ikut jejak diorang ek ? Yeahh, aku berazam jugak untuk tak selalu online. Kalau nak online pun, ada had masa bukannya 24 jam seperti biasa. Tahun depan aku kena pulun sehabis baik. Aku tak sanggup nak deactive Facebook tapi aku akan cuba hadkan. oyeahh !

Kepada kengkawan di luar sana, aku mohon ampun dan maaf dari hujung rambut hingga ke hujung kaki kalau-kalau ada sebarang kesilapan dan kesalahan yang sengaja atau tak sengaja. Yang aku sedar atau tanpa sedar. Aku mohon ampun banyak-banyak. Doakan semoga aku lulus PMR dengan cemerlang. Straight 9A's InsyaAllah.. Aku sentiasa doakan korang. Sahabat , korang sentiasa dalam doaku.. <3

Okelah, taktau nak update apo dah. Byebye, assalamualaikum..