<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2673450732304179712\x26blogName\x3d.::+Bla+Bla+Bla+::.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/\x26vt\x3d3469298043917987658', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>












Iou
Welcome here.Cahaya Kebijaksanaan itu maksud namaku ^^v
I AM WHO AM I
Nur Fatini bt Mohd Fuad. 28 0ct. A girl who is...Talkative. Hyperactive. and Creative. Teehee. 'Aku'. Maaf itu habit.
...
Berapa kali jatuh itu tidak bernilai, yang dikira adalah berapa kali kita bangkit. If Allah says yes, nobody can say no. Andai berdakwah, jangan buang namamu daripada senarai penerima dakwah.
stalk me

posted on Thursday, 29 December 2011 { 17:47

 ASMI FORM 3 2011 >.<

Assalamualaikum warohmatullahiwabarokatuh..

Aku rindu korang laaa.. Weh Syafifie, Ain, Sakinah, Fatihin, Farah, Roziyana, Syuhada, Nafizah, Syasya and Muhibbah, aku rindu korang.. Aku rindu segala-galanya pasal korang...


Kengkawan aku semua tuh yang kat atas tuh. Kitorang kenal sejak mengikuti tuisyen intensif Tingkatan 3 pada akhir tahun 2011.

Hoho, tak lupa jugak kepada bebudak laki tuisyen tuh, Adneen, Anas, Safwan, Izwan, Suhail, Shauqie, Irfan, Helmi, Iqbal serta Fauzan.. Aku rindu korang jugak. Rindu dengar korang menyakat. Rindu dengar korang buat bising and paling penting, aku rindu nak buat 'Shhh' dekat korang. hoho.. x)

Aku, Fatini, antara budak pompuan yang paling bising dalam kelas = =' heh. Kengkawan tuisyen aku semua sporting tapi lelaki dengan perempuan tahun ni tak berapa rapat berbanding tahun lepas. Yeahh, maybe sebab masing-masing malu and tahun lepas sebab orang sikit je and lagipun, tahun lepas, budak laki yang datang tuh antaranya sepupu aku. Berbanding tahun ni, bebudak tuisyen lebih ramai and sekor pun antara budak laki tu aku tak pernah kenal. Cuma ada yang aku familiar dengan muka diorang, si Suhail dengan Helmi.

Orang kata, tuisyen waktu cuti akhir tahun ni tak best. Hoho.. siapa kata ? Tuisyen akhir tahun ni lah yang best tau sebab kengkawan tuisyen nih umpama kawan-kawan sekolah. Macam menggantikan lah so sekurang-kurangnya, kurang lah sikit kerinduan. Lagipun, pergi tuisyen akhir tahun ni , kita akan dapat kawan baru. Mungkin tak semua kengkawan tuisyen tu kita dah kenal kesemuanya. hoho ~

Syafifie - budak kuat gelak. hoho. Dia ni rajin gelak sampai Cikgu Matematik aku pun suka menyakat dia. Perangai pulak gilagila  -..-

Ain - kawan tuisyen aku sejak tahun lepas. Start kenal dengan dia waktu hadiri tuisyen intensif Tingkatan 2 sewaktu di Tuisyen Asmi jugakk. Comey orangnya. Ada admire ,hohho xD

Siti Fatihin - banyak cakap. ngehngeh. Sapa tak kenal dia akan cakap dia pendiam tapi bila dah kenal, dia ni susah nak berenti woo bila dah start bukak mulut bercerita. hehhe..

Farah n Roziyana - sepupu. Diorang memang rapat. Ayu. Kalau aku lelaki, aku sendiri tergoda. Auww, haha. Marah pulak kang A..... ngehngehngeh..

Sakinah n Nafizah - dia pun sama jugak macam Fatihin. susah berenti bila dah start bukak mulut bercerita. Tapi memang best kawan dengan diorang dua.

Syuhada - banyak cakap. Spesies Siti dengan Sakinah ngan Nafizah. Susah berenti bila start bukak cerita. Tapi aku geram betul dengan Syuhada nih. Nak tau kenapa ? Sebab dia lebih tinggi =,= haishh..

Muhibbah - Hoho, gadis ayu nih. aku suka jubah dia. setiap kali masuk kelas, mesti jubah dia yang diushar XD 
Muhibbah ni cuma amik matapelajaran BM n BI sahaja. Dia ni jenis pendiam sikit... Tapi aku tak sempat kenal rapat dengan dia. Dahlah no fon lupa nak amik =,=

Syasya - dua minggu sebelum habis, aku tak sempat langsung jumpa dengan dia :( 
Sya, awat hang tak pi tuisyen. rindu wehh >,<

Adneen - budak KL. Asal Kedah stay KL. Err, macam terbalik pulak dengan aku yang asal KL stay Kedah ni -.- Err, budak nih boleh dibuat geng lah kalau nak start cakap pelat KL . Dia ni first day masuk pun dah bising. hoho.. Antara budak laki paling bising    x)

Anas - Pendiam. aku jarang nampak dia sembang. Taktaulah kot kot dia banyak cakap sebab aku tak kenal sangat bebudak lelaki ni cuma aku suka mengushar diorang. Maklumlah duduk belakang.. Ushar orang je lah -,- Dia ni jenis budak baik. Alim. hoho, datang tuisyen berkopiah. Susah nak cari jenis camni. Memang eden respek hah !

Safwan n Izwan - kawan baik diorang ni. Di mana ada Safwan, di situ ada Izwan. hoho... Duduk pun sebelah-menyebelah. Mungkin diorang ni banyak cakap cuma diorang ni jarang buat bising dalam kelas and mungkin tak pernah kot. -..-

Suhail , Irfan , Shauqie , Helmi , Iqbal , Fauzan - ni geng BISING -..- hoho.. Diorang selalu jadi mangsa 'Shhhh' aku. Asal takde cikgu je bising, asal bising je takde cikgu = =' haihlaa... Tapi kalau diorang takde, aku rasa mesti sepi kelas tuh. hoho..


Okeh , itulah serba sedikit pasal diorang. Err, maaf yo kengkawan -..- Goodluck for your PMR ! Tolong doakan aku jugakk.. Semoga berjumpa lagi dengan hampa semua  :)

Byebye, assalamualaikum..