<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2673450732304179712\x26blogName\x3d.::+Bla+Bla+Bla+::.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/\x26vt\x3d3469298043917987658', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>












Iou
Welcome here.Cahaya Kebijaksanaan itu maksud namaku ^^v
I AM WHO AM I
Nur Fatini bt Mohd Fuad. 28 0ct. A girl who is...Talkative. Hyperactive. and Creative. Teehee. 'Aku'. Maaf itu habit.
...
Berapa kali jatuh itu tidak bernilai, yang dikira adalah berapa kali kita bangkit. If Allah says yes, nobody can say no. Andai berdakwah, jangan buang namamu daripada senarai penerima dakwah.
stalk me

Thailand n Cambodia - Part 3 posted on Thursday, 29 December 2011 { 16:34

Hari kelima. Check out dari hotel. Just pusing-pusing bandar Bangkok. Kitorang naik boat melalui Sungai Chao Phraya. Aku paling suka part bagi ikan makan waktu dekat depan sebuah temple yang terletak berdekatan sungai tu. Comeyy je ikan ikan tu >.< Tapi gedabak hah besarnya !


Then, kitorang singgah di Floating Market. Err, best ! Dekat sana family aku sorang satu dapat baju lagi sehelai. hoho~ Maklumlah ada sale beli 1 percuma satu -.-

Kemudian, kitorang pergi macam-macam lagi tempat sehingga aku pun tak ingat dah kitorang pergi mana. Haish nyanyuk = = '

Hari keenam. Sampai di Hatyai. Pusing-pusing sekitar Hatyai. Singgah di Nora Plaza. Kat sana, aku jumpa sebuah beg yang unik. Beg kasut. Hoho~ Memang cantik ! Nula-nula tu abah umi tak bagi beli. Pujuk punya pujuk punya merajuk dengan pujuk akhirnya dapat jugak. Hehe... Thanks umi abah !

Singgah di sebuah pasar. Dapat lagi sebuah beg = = ' Err, banyak benor beg yang family aku beli. Dekat pasar tu, aku ngan abang aku beli beg sekolah. Maklumlah, kat sana kan murah.. Hoho~

Kemudian, terus bergerak ke Malaysia. Alhamdulillah selamat sampai and selamat urusan di bahagian imigresen juga kastam. Kitorang singgah di sebuah masjid di Kedah untuk solat Zohor dan Asar. Selesai solat, bertolak balik ke Alor Setar.

Entah macam mana, baru teringat yang kakak aku tertinggal di masjid ! Nasib baik lah masa tu kitorang baru je bertolak = = ' Sory Kak Ina.

Nasib baiklah tertinggal waktu dah sampai Malaysia, kalau tak. Err... Kahwin dengan orang Thailand lah kak aku tu -,- hoho.

Okelah, panjang lebar aku menaip dan meng-update. 3 part tuh.. Punyalah sebab dah lama tak update, sekali update hah ! Berjela~

Okelah, bye, assalamualaikum...