<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2673450732304179712\x26blogName\x3d.::+Bla+Bla+Bla+::.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/\x26vt\x3d3469298043917987658', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>












Iou
Welcome here.Cahaya Kebijaksanaan itu maksud namaku ^^v
I AM WHO AM I
Nur Fatini bt Mohd Fuad. 28 0ct. A girl who is...Talkative. Hyperactive. and Creative. Teehee. 'Aku'. Maaf itu habit.
...
Berapa kali jatuh itu tidak bernilai, yang dikira adalah berapa kali kita bangkit. If Allah says yes, nobody can say no. Andai berdakwah, jangan buang namamu daripada senarai penerima dakwah.
stalk me

PMR Year ==' posted on Sunday, 1 January 2012 { 21:23

Assalamualaikum warohmatullahiwabarokatuh.

PMR year. Urghh, aku dah Form 3. Rasa macam baru Darjah 3.  Ramai kengkawan Facebook yang jugak sebaya dengan aku bakal amik PMR tahun ni. Urghh, semuanya insaf tahun ni and ada yang deactive account. Ada jugak yang bakal tak online and jarang online. Serius aku sedih part tu. Kebanyakannya rapat ngan aku pulak tu. Aku banggalah ada kengkawan macam korang :')

Tadi, aku bukak fail guru mak aku. Tetibe, aku terbaca,

Percubaan PMR = 6 - 10 OGOS 2012
PMR = 9 - 16 OGOS 2012

Perhh, ketaq lutut cekk !  Tahun ni aku berhasrat nak blajar betul-betul. Aku takleh memain dah >.< Tolong doakan aku ye pembaca-pembaca semua. Terima kasih. Jasa anda dikenang :) Semoga korang akan berjaya jugak dalam hidup.

Kepada semua PMR Candidates. Wish you all goodluck ! I know you can do it. Satu je nak nasihat, fikirkan boleh ! Jangan lupa sentiasa berdoa, usaha serta tawakkal. 

Esok dah start sekolah. Dulu, first day cuti rasa rindu kat sekolah serta kawan-kawan tapi bila dah nak start rasa macam baru je nak cuti. Haish, ..

Semalam aku pergi sekolah. Aku dah tanda tempat aku. Depan papan hijau. Dekat dengan cikgu. Barisan depan sekali. Hoho~ Punahlah harapan untuk tido dalam kelas lepas ni. Haha.. Nak sembang pun takleh sangat. Err, but i know this is the best for me. InsyaAllah.

Okelah, that's it for today. Kalau rajen satgi aku update lagi -,- hoho.

SEMOGA KORANG BERJAYA DI DUNIA DAN AKHIRAT. :D

Sekian, assalamualaikum.