<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2673450732304179712\x26blogName\x3d.::+Bla+Bla+Bla+::.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/\x26vt\x3d3469298043917987658', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>












Iou
Welcome here.Cahaya Kebijaksanaan itu maksud namaku ^^v
I AM WHO AM I
Nur Fatini bt Mohd Fuad. 28 0ct. A girl who is...Talkative. Hyperactive. and Creative. Teehee. 'Aku'. Maaf itu habit.
...
Berapa kali jatuh itu tidak bernilai, yang dikira adalah berapa kali kita bangkit. If Allah says yes, nobody can say no. Andai berdakwah, jangan buang namamu daripada senarai penerima dakwah.
stalk me

Setinggi Gunung Everest = =' posted on Thursday, 12 January 2012 { 21:24

Assalamualaikum warohmatullahiwabarokatuh..


Apa khabar readers ? :* Baek ? Alhamdulillah. Oh, khabar aku ? Heh , first time korang tanya aku apa khabar nih . XP



Alhamdulillah baik and kaki aku pun semakin sembuh . Tadi aku dah boleh jejakkan kaki ke tuisyen. Err, sakit sikit je kalau tekan tapak kaki ke tanah and kalau kaki aku terlipat.


Dah 3 2 hari tak pergi sekolah. Rindu pulak -,- tapi tak rindu pun kat classmate aku sebab aku tau diorang yang akan rindu kat aku -..- BHAHAHA. Takyah nafilah readers yang merangkap classmate hoii . XP


Aku dapat tau kerja sekolah memang banyak. And aku dah agak dah pun. Tak hujung minggu pun banyak. Kalau weekend nih lagi banyaklah kan. Tambah pulak Ahad nih cuti sebab befday sultan Kedah. Haishh~


Homework yang sedia ada pun belum siap sepenuhnya. Entah apelah pulak yang diorang dapat kat sekolah. T_T


Setinggi gunung Everest. Title entry nih. Paham maksudnya ? Hehh, itulah perumpamaan untuk homework aku. Setinggi gunung everest banyaknya =.= haiyoo.


Tambah lagi dengan kerja tuisyen. Rasa-rasanya setotal lebih tinggi daripada gunung tertinggi di dunia. 


K arh, taktau nak taip ape dah = = ' btw, sebelum tuh.....

Murid : Cikgu, kenapa cikgu ajar satu subjek je ?
Cikgu : Sebab cikgu susah nak handle kesemua subjek.
Murid : Habis tuh, cikgu ingat senang ke kitorang nak hafal and ingat semua subjek ?
Cikgu : &*#%&^@()?>


*haha. kalau cari pasal ngan cikgu pun okey nih. >.<  ngehngehngeh..

Bye, assalamualaikum.