<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2673450732304179712\x26blogName\x3d.::+Bla+Bla+Bla+::.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/\x26vt\x3d3469298043917987658', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>












Iou
Welcome here.Cahaya Kebijaksanaan itu maksud namaku ^^v
I AM WHO AM I
Nur Fatini bt Mohd Fuad. 28 0ct. A girl who is...Talkative. Hyperactive. and Creative. Teehee. 'Aku'. Maaf itu habit.
...
Berapa kali jatuh itu tidak bernilai, yang dikira adalah berapa kali kita bangkit. If Allah says yes, nobody can say no. Andai berdakwah, jangan buang namamu daripada senarai penerima dakwah.
stalk me

Alien. Hahahahaha posted on Wednesday, 29 February 2012 { 06:14

Assalamualaikum warohmatullahiwabarokatuh.


Alien ? Hahaha. Nak tau awat aku letak tajuk tuh ? Actually kan actually kan,

"Perhatian kepada semua murid. Kepada sesiapa yang berminat untuk menyertai audition teater Komsas, sila bergerak ke bawah Anjung Petah Bicara sekarang." Pengumuman nih dibuat petang tadi. And petang tadi, entah kenapa aku tiba-tiba teringin and ngengada nak join . :B

 Aku pun bergerak lah ke bawah anjung bersama seorang kawan baikku yang telah dipaksa untuk pergi bersama. Kesian kau Ain :> Hoho.

Then, semua peserta audition diminta membentuk sebuah kumpulan, setiap kumpulan mempunyai 5 orang peserta. Setiap kumpulan diberikan skrip. Watak-watak yang terdapat dalam skrip drama yang bertajuk Forum Remaja 2020 tuh ialah, Makhluk Utopia atau akronimnya, MU . (Macam Manchester United pulak -,- ) Watak-watak : MU I, MU II, SALMAH, CHANDRAN , CHONG. 

Sesiapa yang berminat memegang watak Chandran dan Chong, kenalah pandai menggunakan dialek India dan Cina. Tapi Alhamdulillah heheh, aku pilih watak Makhluk Utopia I. Mudah sikit. Buat suara sudah. Makhluk asing kan tadak perasaan heh . Intonasi pun tak perlu. :p

Waktu audition atas pentas, cikgu lelaki yang datang audition kitorang tu gelak sebab aku buat suara = =' Takkanlah aku nak baca macam biasa kan, tak macam alien lah. Macam manusia pulak kang. Tetiba,

Cikgu Lelaki : Robot boleh marah tak ?
Aku : Err aa emm, bo.. boleh.. kot.
Cikgu Lelaki : Kalau macam tuh, kamu berlakon jadi marah guna suara tadi. Nak tengok sama ke tak. (*tahan gelak)

Aku pun buatlah. Audition dengan si pemegang watak MU II, kawan aku sendiri. Si Ain tuh. 

Tanpa disangka-sangka, "Oke, kamu berdua pergi tulis nama."

Hahahaha. Tak sangka bhaii dipilih. Actually aku tak kisah pun dipilih atau tak sebab sebenarnya aku pi audition tu saja-saja. Menggedik nak pi = =' Tapi nak buat camne ann, dah rezeki aku :p haha.

And tau tak aku terpaksa pegang watak sebagai apa ? Aku kena pegang watak Makhluk Utopia tadi tu -.- Haiyaa. Kena buat suara sengau lerr. Ehemm ehemm, sakit tekak aku sebab menjerit guna suara tuh tadi. hoho.

Tapi kan tapi kan, haha. Sampai hati cikgu tu panggil aku dengan Ain , '' DUA EKOR ALIEN '' 

-________________________________________________________-

K lahh tacink. haha. Bye assalamualaikum.