<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2673450732304179712\x26blogName\x3d.::+Bla+Bla+Bla+::.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/\x26vt\x3d3469298043917987658', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>












Iou
Welcome here.Cahaya Kebijaksanaan itu maksud namaku ^^v
I AM WHO AM I
Nur Fatini bt Mohd Fuad. 28 0ct. A girl who is...Talkative. Hyperactive. and Creative. Teehee. 'Aku'. Maaf itu habit.
...
Berapa kali jatuh itu tidak bernilai, yang dikira adalah berapa kali kita bangkit. If Allah says yes, nobody can say no. Andai berdakwah, jangan buang namamu daripada senarai penerima dakwah.
stalk me

Depa Sweet :'> posted on Friday, 17 February 2012 { 05:25

Tadi kan, ahaha... 

Abah aku kepada umi aku , '' Ja, lintas elok-elok ya. Tengok kereta kiri kanan. Ke nak abang pimpin.'' Ayah aku saja -,- nak buat anak- anak dia jeles dengan ke-sweet-an depa. Aiee,


Tetiba aku teringat, pada satu hari, errr,

Aku : Abah nih, suka buat sweet ngan romantik depan anak-anak. Sajalah tu nak bagi kami jeles.
Abah : Eh, biarlah. abah sweet dengan isteri abah, bukannya orang lain.
Aku : Takpe-takpe. Nanti kalau Tini dah ada suami, Tini sweet dengan dia depan abah pulak.  Hahaha.
Abah : Buatlah. tak kisah pun. hahaha.
Aku : Kfineee --" haha.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Assalamualaikum wa rohmatullahiwabarokatuh. Apa khabar semua ? Kaifa ha lukum. ? 

Secocok :O

Berapa hari dah tak update. hoho. Err, okeh, taktau nak crita apa -.- sweet kan mak ayah aku ? Kay jeles. err,


Semalam kan, aku kena sign borang pengesahan pendaftaran PMR. Waktu check , semak segala ejaan blablabla tuh, aku cool lagi... Tapi kan tapi kan, waktu nak sign tuh, tangan aku terketar-ketar. Jantung aku berdebar-debar, dup dap dup dap. Aku telan air liur, gulp ! Ahaha. Macam novel lah pulak -.-


Dalam hati aku, '' Tak sangka, aku dah Tingkatan 3. Rasa macam baru semalam masuk Darjah 3.'' Dengan lafaz bismillah, aku menurunkan tandatangan ku yang comel gituu. hahaha. Okey perasan. err,


kbaii, nak buat homework. esok kena gi sekolah. Daa. 


Bye, assalamualaikum =)