<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2673450732304179712\x26blogName\x3d.::+Bla+Bla+Bla+::.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/\x26vt\x3d3469298043917987658', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>












Iou
Welcome here.Cahaya Kebijaksanaan itu maksud namaku ^^v
I AM WHO AM I
Nur Fatini bt Mohd Fuad. 28 0ct. A girl who is...Talkative. Hyperactive. and Creative. Teehee. 'Aku'. Maaf itu habit.
...
Berapa kali jatuh itu tidak bernilai, yang dikira adalah berapa kali kita bangkit. If Allah says yes, nobody can say no. Andai berdakwah, jangan buang namamu daripada senarai penerima dakwah.
stalk me

Hahihihohu. posted on Sunday, 19 February 2012 { 06:52

Haihai assalamualaikum.

In mood nak update blog :> Haha. walaupun cerita nya taklah gempak mana pun -,-

Argghh. saja nak lepas tension sikit lah kan kann. Baru habis buat homework. Nak segarkan balik otak yang baru dibrainstorm tuuu. Aiee,



Pagi tadi, arhh gile penat. Satu hari, 4 masa pertama tadi pergi bengkel. Buat projek kayu. Lepas rehat, sambung balik . Pergi bengkel lagi, sambung buat projek kayu lagi. Sambil-sambil buat projek kayu tuhh, sambil-sambil lah memanaskan telinga. Mendengar segala bebelan, arhh kegeraman. Tapi Alhamdulillah, siap jugak akhirnya. 

Hoho, awal kan kann ? Baru bulan 2 dah siap projek kayu -,- Yang tinggal sekarang cumalah kerja kursus yang bertimbun oh banyaknya... Nasib baik lah tadi kan kan, ada taklimat bagi Folio Sejarah. And waktu buat pengumuman tadi, cikgu KH aku tuhh, ''Alaa, tak bolehla nak buat kelas tambahan harini.'' :> 

Seronok woo boleh balik awal. Balik-balik rumah tadi, lepas mandi mandi makan makan, online lah Facebook sat. Then, keluar pergi taman. Jumpa pulak dengan jiran lama aku yang dah lama tak jumpa lepas-lepas pindah tuu. Rindu haish >.< 

Haha. Teringat tadi. Sebelum balik rumah, ada pergi rumah kawan aku juga adik aku. err, paham ? Tak paham ? Abaikan -_- then waktu balik , aku kena jalan kaki sensorang balik rumah while adik aku naik basikal. :( Ada ke patut suruh aku tolong pegang kan botol air dia yang sememangnya tak boleh tandingi kehenseman botol aku ? Err, actually botol plastik biasa je. -,- 

Then then, bila adik aku dah jauh ke depan, aku pun tetiba terasa bosan berjalan seorang diri haihh, aku pun balinglah botol tu ke atas. Nak sambut nak sambut. Tetiba, ''vroom'' bunyi motor. Dan ''pamm'' bunyi botol terjatuh --' Kalau aku angkat botol tuh memanglah kena langgar. And orang yang ada atas motor kalih belakang. Senyum sinis nyehh. Aku amik botol yang jatuh tuh, buat gaya nak baling kat dia. Terus pandang depan. Haha. Gengster kan aku ? :P

Tetibe sorang pakcik lalu, ''Laa akak ke ? Ingatkan gengster mana.haha .'' aku senyum malu. Haha. Pakcik tuh, jiran lama aku jugak, . Dia panggil aku kakak sebab aku nih macam babysitter kepada cucu-cucu dia.

Eh eh, terpanjang pulak entry kali nih. (macam lah sebelum nih pendek-pendek) -,-

klahh, nak pi stalk blog orang. baii, assalamualaikum. ;p