<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2673450732304179712\x26blogName\x3d.::+Bla+Bla+Bla+::.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/\x26vt\x3d3469298043917987658', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>












Iou
Welcome here.Cahaya Kebijaksanaan itu maksud namaku ^^v
I AM WHO AM I
Nur Fatini bt Mohd Fuad. 28 0ct. A girl who is...Talkative. Hyperactive. and Creative. Teehee. 'Aku'. Maaf itu habit.
...
Berapa kali jatuh itu tidak bernilai, yang dikira adalah berapa kali kita bangkit. If Allah says yes, nobody can say no. Andai berdakwah, jangan buang namamu daripada senarai penerima dakwah.
stalk me

Hoihoi :D posted on Thursday, 2 February 2012 { 11:18

Hoihoi, assalamualaikum.. :D

Kaifa ha lukum ? Apa khabar semua ? Semoga korang sihat-sihat belaka... Aku alhamdulillah sihat. Krang tak tanya pun ? Err, sampai hati :( 




Arhh, takmau touching-touching. Aku sebenornye takde idea nih. Taktau nak update ape.


Sekarang nih kan, perasaan aku bercampur. Aku rasa takut, aku rasa sedih, gembira, berdebar dan bersalah. Erhh, i dont know why. Maybe there's many things that i'm thinking about. Come on Fatini. Just forget about it. Focus focus on your study. Yeahh !

Okeh, sorry sbb terrrrrrrrrrrrrrrrrr-speaking. Terrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr- taip tadi = =' Malas dah nak tekan backspace -.-


Eh eh readers, tolong sedekahkan al-Fatihah eh dekat makngah aku yang baru sahaja kembali ke rahmatullah hujung bulan Januari haritu. Salah seorang orang yang aku sayang :'/ Macam tak percaya that she's gone. Entah ape lah penyakit dia pun tak boleh dikenalpasti. 


Walau apa pun penyakit dia, hanya Allah yang tahu. Yang cuma aku tahu ialah ajal dia dah sampai. Kesian anak-anak dia. Especially her last son. Uzair Talhah, kesian eh kau. Rania Umairah, Looqman Hakim, korang jagalah adik tuh baik-2 bila dah besar nanti. Sekarang nih, kak Tini yang tolonga jaga. Terasa macam jaga anak sendiri dah hah ! Tak rasa macam adik sedara pun -,-


Fitri, kak Tini paling simpati kat fitri laa. ahh, saba deh adik. Sebagai anok sulung, jago adik-2 hk lain molep deh. Kalu sedih mari oyp ko kak tini. err, okeh ? -.-

#Macam lah diorang boleh baca mende nih semua = ='

Err, okelah. Nak rehatkan tangan. Lenguh lepas kena suntikan pelalian kancing gigi tadi. 


Byebye, oh sebelum terlupa, tolong doakan kejayaan aku dalam pertandingan pidato nanti ehh ? Terima kasih :) Jasa anda dihargai.

Assalamualaikum.