<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2673450732304179712\x26blogName\x3d.::+Bla+Bla+Bla+::.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/\x26vt\x3d3469298043917987658', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>












Iou
Welcome here.Cahaya Kebijaksanaan itu maksud namaku ^^v
I AM WHO AM I
Nur Fatini bt Mohd Fuad. 28 0ct. A girl who is...Talkative. Hyperactive. and Creative. Teehee. 'Aku'. Maaf itu habit.
...
Berapa kali jatuh itu tidak bernilai, yang dikira adalah berapa kali kita bangkit. If Allah says yes, nobody can say no. Andai berdakwah, jangan buang namamu daripada senarai penerima dakwah.
stalk me

Pasaraya dan Sekolah. posted on Thursday, 9 February 2012 { 01:58


Assalamualaikum.. 

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Balik daripada sekolah, umi aku singgah TSB, sebuah pasaraya kat Alor Setar nih. Entah apahal ntah, perut aku nih kempunan meraung-raung mintak diisi dengan coklat. Lapar coklat lah pulak. Asyik-asyik  makan gula-gula je. 



Then, aku pun pergilah cari coklat. Cari coklat yang banyak tapi dengan harga yang murah . hoho. Dah jumpa ! Tangan aku yang lembut lentik ni, :p terus mencapai coklat Vochelle 3 in 1. Semua perisa ada. Salut badam, salut kacang hazel, salut kismis.


Then, aku pun beredar dari tempat coklat and cari lah umi eden. Terpaksa lalu tepi abang-abang yang kerja dekat situ. "Aduhh aduhh.'' Salah sorang daripada tiga orang abang-abang tuh berbunyi. Aku jalan cepat-cepat ke depan. Berpaling ke belakang semula. ''Sory.'' Pandang depan balik . haha -.-


"Ayook ayook.'' tiga-tiga orang berbunyi. ''Hahaha.''  Ketawa diorang pecah. Bengbeng punya abang-abang. =.= ' Aku tapa key. Jerik pulok -.-

------------------------------------------THE END------------------------------------------------------

Okeh,actually, itu cerita semalam. Hoihoi, aku nak masuk Astro. Bhahaha. Tapi, AstroCeria laa = ='


Katanya, diorang nak buat penggambaran bagi rancangan televisyen Sekolahku Hebat. Kalau tak silap laa. So, aku sebagai salah seorang ahli nazam, terpaksa membuat persembahan nazam. Actually, bebudak Form 3 tak boleh terlibat pun. Hanya bebudak Form 1 & 2 je yang boleh. Tapi disebabkan ahli-ahli nazam semuanya bebudak Form 3 & 5, bebudak calon PMR & SPM, kena amik jugaklahh kan :)


Satu hari ni tak masuk kelas sebab kena praktis. Sayang pulak tinggal pelajaran. Subjek Sains tadi katanya belajar bab baru. Math pulak habiskan bab. Pendidikan Islam pulak, ustazah aku kata, tadi baru ajar bab yang paling susah. Dalam sirah. Asmatullah kot, err, entah tak ingat. Tapi alhamdulillah sempat masuk waktu Bahasa Arab. Belajar bab baru. Tentang latar. Latar masa, tempat -.- 


Habis-habis kelas Arab tadi, sepatutnya dah boleh balik tapi  cikgu KH pulak panggil pergi bengkel. Buat kerja kayu. Ergh, malas. Nasib baiklah ada perjumpaan pengawas tadi. So, semua geng-geng pengawas kelas aku tak pergi. Rajin kan kitorang :D

Mana taknya, habis kelas pukul 2. Pastu nak pergi bengkel duk sampai 3.30. Perjumpaan pukul 2.30. Nak solat lah ape lah. Mana sempat. So, para pengawas yang rajin lah sangat kan dalam kelas aku tuh semuanya tak pergi bengkel. Ada je murid biasa yang terus balik -.-



Habis-habis perjumpaan, mak aku pulak ada mesyuarat kokurikulum haihh. Aku dah ngantuk. Rasa nak tidur je. Tapi tetiba teringatkan kerja sekolah, so buat je lah kan . Rajin :P lah sangat =..=


K lah baii. Nak layan Facebook pulokk. :P


Assalamualaikum...


>>Add lah. haha<<