<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2673450732304179712\x26blogName\x3d.::+Bla+Bla+Bla+::.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/\x26vt\x3d3469298043917987658', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>












Iou
Welcome here.Cahaya Kebijaksanaan itu maksud namaku ^^v
I AM WHO AM I
Nur Fatini bt Mohd Fuad. 28 0ct. A girl who is...Talkative. Hyperactive. and Creative. Teehee. 'Aku'. Maaf itu habit.
...
Berapa kali jatuh itu tidak bernilai, yang dikira adalah berapa kali kita bangkit. If Allah says yes, nobody can say no. Andai berdakwah, jangan buang namamu daripada senarai penerima dakwah.
stalk me

Alahaii, Ujian Mac. posted on Tuesday, 6 March 2012 { 01:09

Assalamualaikum warohmatullahiwabarokatuh. 


K damnn, blog aku hampir rosak. Tampaq kang -__________________-


Salah aku jugak, gedik nak ngedit. Hoho. Last-2 jadi serabut macam ni lahh, alahai,



Nih aku online sat je sat je >< sat satt ! Satgi aku nak pi mandi -..- haha, pi study . Esok nak ujian. Hari Rabu and Khamis je. Satu hari 5 paper -__________________________________-

Cikgu kami memang terbaik ! Sebab apa ? Sebab kan sebab errr, sebab sebab -.-


Weh wehh, doakan aku supaya buat yang terbaik yee :) Wish me luck ! Haha =D


Semoga korang pun berjaya jugak. Jawab ujian elok-2 hoii. Goodluck.


Aku terasa macam nak PMR dah. Yess, memang terasa amat. Bukti ? Buktinya err err emm , aku berdebar walaupun cuma ujian Mac. Iyolah, tahun ni aku kena pulun. Pulun study ohohoiii.


Tahun nih aku lebih rajin sikit berbanding tahun sebelum kott -.- Aaaaahhh, whatever. Aku try jadi murid yang rajin and pengawas yang rajin.


Minggu depan cuti :) Aku buntu =.= Nak pi kem fotografi, abah tak bagi. Kfinee, takpe. Abah kata, belajar fotografi ni, bila-bila masa pun boleh. Even dah tua pun still boleh belajar. Tapi PMR nih setahun sekali je. Kay takpe, alasan accepted ! Haha. Tapi katanya, aku terdengar lah kan, kem tu dibatalkan, taktau paseipa -,-

Then, cuti nih aku plan nak kelik klate laa weii. Balik kampung :) Nak pi jumpa anak aku. HAHA . Then, pada masa yang sama, aku bolehlaa pi buat folio Sejarah di sana. Either amik budu ke, keropok ke, akok ke, . Manalah tau kan, tengah-2 dok interview , dia mai jamu aku . HAHA. Lagipun, ayahngah aku pulak pengusaha batik. Senanglah sikit. Takdak bahan , pi kat dia.


Tapi, aku ada latihan teater Komsas lahh pulak dekat sekolah =.= T u lahh, gedik sangat aku nak pi audition haritu. Haha. Manalah aku nak tau rezeki aku tetiba terpilih masuk teater tu. Haritu aku saja-saja nak cuba try test berlakon. Tak sangka aku ada bakat . LOL . x) 

Lagipun, cuti nih jugak aku ada tuisyen. Tuisyen di sekolah dan tuisyen di tempat tuisyen. Err, Seminggu cuti, tiap-tiap hari ada event. Alahaii, so aku dah bincang dengan umi abah aku. Aku tak pi balik Kelantan. Alahaii, rindu anak-anakku :< Klah, sob sob. Sedih nii.


Kbaii, nak pi mandi. HAHA. Assalamualaikum.