<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2673450732304179712\x26blogName\x3d.::+Bla+Bla+Bla+::.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/\x26vt\x3d3469298043917987658', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>












Iou
Welcome here.Cahaya Kebijaksanaan itu maksud namaku ^^v
I AM WHO AM I
Nur Fatini bt Mohd Fuad. 28 0ct. A girl who is...Talkative. Hyperactive. and Creative. Teehee. 'Aku'. Maaf itu habit.
...
Berapa kali jatuh itu tidak bernilai, yang dikira adalah berapa kali kita bangkit. If Allah says yes, nobody can say no. Andai berdakwah, jangan buang namamu daripada senarai penerima dakwah.
stalk me

Esok cutiii. Wohhoo~ posted on Thursday, 8 March 2012 { 05:45

Assalamualaikum wa rohmatullahiwabarokatuh.


Alhamdulillah, what a relief ! Habis sudah Ujian Mac -.- Haha, seronok. Terlepas sudah satu bala. Ngehngeh. Tapi tak lega sepenuhnya sebab PMR belum tamat . Alahaii,



Aku takut lahh, tadi kan waktu jawab Arab, ada yang aku hentam. Aku terlupa cuci dalam bahasa arab apa = =' haha. Last-2 aku tulis kakak sedang berdiri di dapur dalam bahasa arab. LOL . Pinggan pun aku lupa apa -.-


Esok cutii , seminggu hoyeahh ! :> Tapi dalam seminggu nih busy . Jumaat - Sabtu ada tuisyen di skolah and tempat tuisyen aku, then hari Ahad - Selasa ada latihan drama, pastu ada tuisyen lagi hari Rabu - Sabtu. Alahaii, tak cuti jugaklaa. So, aku berazam nak siapkan homework sebelum hari Ahad nih. Kecuali NEWSY ngan K5B -.- *takpayah paham apa mende tuu.

Tadi kan tadi, habis-habis exam, semua murid kene susun semula kerusi dan meja ke tempat asal. Tadi pulang awal, tapi tidak bagi para pengawas. Kitorang ada Majlis Pentauliahan Pengawas. Hoyeahh ! Aku pengawas yang bertauliah tau ! xP 


Sejak balik sekolah tadi aku online sampailah sekarang, nak dekat pukul 10. Hampir 4 jam setengah dah hah. Tapi kan, online nih, sejam pun jadi seminit, tapi kalau study, seminit terasa macam sejam -________- Lumrah dan deria seorang pelajar . LOL.


Tadi aku baru je dapat paper Pendidikan Islam. Alhamdulillah A. Aku salah satu soalan. 96% , satu soalan dikira 4 markah woo, bahaya.


Skolah aku ada exam dua hari je. Sehari 5 paper. GILAAAAA. Tapi alhamdulillah boleh jawab walaupun last minit baca buku. Pagi nak exam baru baca. Hoho. Contoh pelajar cemerlang wook ^^v


K arh, nak pi gosok baju sat. Esok kena pi sekolah lagi -_______- Dahlah pakai baju srkolah . Alahaii, malas den nak menggosok nye pun.


K boii boii, online dulu sat. esok baru gosok -..- Assalamualaikum.