<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2673450732304179712\x26blogName\x3d.::+Bla+Bla+Bla+::.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/\x26vt\x3d3469298043917987658', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>












Iou
Welcome here.Cahaya Kebijaksanaan itu maksud namaku ^^v
I AM WHO AM I
Nur Fatini bt Mohd Fuad. 28 0ct. A girl who is...Talkative. Hyperactive. and Creative. Teehee. 'Aku'. Maaf itu habit.
...
Berapa kali jatuh itu tidak bernilai, yang dikira adalah berapa kali kita bangkit. If Allah says yes, nobody can say no. Andai berdakwah, jangan buang namamu daripada senarai penerima dakwah.
stalk me

3 Mac. Tadi kan tadi, posted on Saturday, 3 March 2012 { 01:39

Assalamualaikum.


Weuewww, Penat owhh,


Hari ni 3 Mac 2012, Hari Sabtu. Hari yang sepatutnya aku bangun lewat., terpaksa bangun awal. Ouh, sekolah punya pasal. And..

MERENTAS DESA

Kay, penat. Berpeluh den tadi. 4.5 km je. Yeahh, ramai yang kata, jarak pendek, dekat blablabla.. Aaa, memang dekat sangat-sangat -.- Pengetua bagi dekat je sebab takut murid-murid dia patah kaki >< HAHA


Muka mintak penampar -.-v
Still in my Merentas Desa-'s uniform.
Nampak nametag tu ? HAHA
Bukti aku seorang pengawas . x)

Tadi kan tadi, cikgu kata sesiapa yang sampai no 1 - 200 akan dapat nombor. HAHA. Aku pun semangat lah sikit. Biar lahh dapat no. 100 pun LOL.

Tapi , waktu dah sampai balik dalam kawasan sekolah, dada aku sakit. Sesak nafas. Gastrik aku menyerang kembali lah kot. Sebab harini aku tak makan pagi . Hoho. Tapi disebabkan nak sampai dah, aku teruskan berlari. Sampai-sampai dekat garisan penamat, Bumm ! Terus aku terbaring dekat atas rumput padang.

Then, teringat kat mak aku. Bangun, nak keluar dari tempat berkumpul tu, cikgu tak bagi. Sebab katanya nanti tak dapat markah. Kfinee, takpe. Aku pun pi duduk dekat padang rumput. Kawan aku kebas-kebas tudung aku. Bagi masuk angin sikit. Thanks, Aifaa, my Ketua Tingkatan. hehe, xP

Tadi mak aku bukak gerai Persatuan Perdagangan. Jual nasi lemak ayam, nasi ayam, air and dadih. Yang paling special ialah : DADIH BUATAN KAKAK AKU, DADIH 2 IN 1 VANILA COKLAT. Dua lapis woo.

Aku rumah sukan Teratai. Rumah Merah.Tak sangka pulak Johan kategori menengah atas daripada rumah Teratai.  Tapi kan, alahaii, kedudukan rumah sukan kitorang no. 4 daripada err emm emm empat :<

Takpe - takpe, kitorang saje je bagi chance hehh. Takut takut rumah Melati, Cempaka and Anggerik menangis.  :p 

Balik-balik rumah tadi, terus tertido. Then, bukak bukak mata ada Kek Chocolate Indulgence Secret Recipe. Sedap woo. Tengoklah siapa yang tolong pi oreder smalam kann. Hehh,

K arh, tataw nak tulis apo daa. Bye, assalamualaikum.