<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2673450732304179712\x26blogName\x3d.::+Bla+Bla+Bla+::.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/\x26vt\x3d3469298043917987658', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>












Iou
Welcome here.Cahaya Kebijaksanaan itu maksud namaku ^^v
I AM WHO AM I
Nur Fatini bt Mohd Fuad. 28 0ct. A girl who is...Talkative. Hyperactive. and Creative. Teehee. 'Aku'. Maaf itu habit.
...
Berapa kali jatuh itu tidak bernilai, yang dikira adalah berapa kali kita bangkit. If Allah says yes, nobody can say no. Andai berdakwah, jangan buang namamu daripada senarai penerima dakwah.
stalk me

Dont judge people by his / her face :) posted on Sunday, 25 March 2012 { 04:47

Assalamualaikum warohmatullahiwabarokatuh.


Kaifa ha lukum ? Semoga sihat belaka :)

Lama dah tak update nye haa pun. Aku bukak slalu tapi taktau nak crita apa nye pun. Kan kan kan pun pun ? -.-




K, sekarang nih actually tengah stress. Terasa pressure teramat. Urghh, sebagai blog tempat meluahkan perasaan. So, aku luahkan lerr kan kan :p

Tadi, waktu dok tengah berlatih untuk pertandingan teater, tetiba, cikgu pembimbing datang and dia kata , '
'Oke, pertandingan kita hari Rabu bukan nya Khamis."

Serentak semua bebudak teater menjerit and tunjuk ke arah salah seorang pelakon, "SHIRAAAAAAA !" Semua menjerit. Sedih nihh sedih. Tau kenapa ? Taktau ? Korang ni, ape yang korang tau ? Haiyoo =.=


Yolaa, mai nak habaq. Actually Shira tuh kawan aku. N she is my bestfriend. Tadi baru je aku dapat lepas rindu sat kat dia. Sebab minggu lepas aku tak jumpa dia. Dia kena berlatih untuk Pertandingan Nasyid Peringkat Zon. N alhamdulillah, semalam, Sabtu, 25 Mac, SMK Sultanah Bahiyah dinobatkan sebagai juara peringkat Zon IV di Daerah Kota Setar.


So, apa yang sedihnya kan ? Haha. Actually, diorang terpilih ke Pertandingan Nasyid Peringkat Daerah. And kebetulan pulak pertandingan nasyid tu hari Rabu ni. Alahaiii~ Aku sedih. Sebab ? Sebab aku rasa aku tak boleh nak bawak watak aku dengan sebaiknya kalau bukan dia yang berlakon dengan aku. Mungkin sebab dia bestfriend aku so senang laa sikit kan nak interact dengan dia.


And disebabkan mende ni, ada jugak krew-krew produksi SMK SB yang menangis. Aku bergenang je. Haha. Actually kitorang menangis sebab TENSIONNNNNNNNN.

Dahla skarang nih bulan busy. Balik lewat tiap-tiap hari pukul 7 . Haiyoo. Tapi takpela, bulan ni je kot. InsyaAllah.


K tutup crita nih.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Tadi, aku mengenali dua orang senior aku yang selama nih aku anggap diorang tu sebagai GEDIK, SOMBONG and blabla. Normal ahh kan. Bila tak kenal seseorang tu macam-macam tanggapan negatif muncul. Tapi bila dah kenal, actually diorang SANGAT BAIK . Diorang TAK GEDIK and TAK SOMBONG tapi SANGAT FRIENDLY.


Sebab tu lahh kan orang kata, 

DONT JUDGE BOOKS BY ITS COVER.

Yaa sangat benar mende nih. DONT JUDGE PEOPLE BY HIS / HER FACE. 

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Eh readers, tolong doakan kitorang menang eh ? Tak dapat nombor satu pun, Juara jadilah. Aminn.

K lah, bye. Assalamualaikum :)