<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2673450732304179712\x26blogName\x3d.::+Bla+Bla+Bla+::.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/\x26vt\x3d3469298043917987658', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>












Iou
Welcome here.Cahaya Kebijaksanaan itu maksud namaku ^^v
I AM WHO AM I
Nur Fatini bt Mohd Fuad. 28 0ct. A girl who is...Talkative. Hyperactive. and Creative. Teehee. 'Aku'. Maaf itu habit.
...
Berapa kali jatuh itu tidak bernilai, yang dikira adalah berapa kali kita bangkit. If Allah says yes, nobody can say no. Andai berdakwah, jangan buang namamu daripada senarai penerima dakwah.
stalk me

Mati Sukarela posted on Friday, 16 March 2012 { 08:05

Assalamualaikum w.b.t.


aku taktau paseipa lahh kan, abah aku rajin benor cerita pasal dia dengan mak aku. Cakap pasal kahwin laa. Haha. Dahlah cakap kat aku sorang pulak tuh. Selalunya abah aku cerita waktu on the way pi tuisyen laa. Sebab aku sorang je pi kan. Abang ngan adik aku sesi lain-2 tuisyen nye pun.



Tapi actually tak kisah pun. Syok jugak dengar kisah umi abah. Haha, lawak. Sweet pun ada. Tadi , tetiba ayah aku kata kat aku, 

''Kerja-kerja rumah macam memasak dan mengemas rumah tu sebenarnya bukan tugas isteri. Tapi sebenarnya kalau seorang suami tu berkemampuan menggaji orang gaji, sepatutnya dia perlu amik orang gaji untuk melakukan kerja-kerja rumah nih. Sebab tugas seorang isteri adalah melayan suami . Tapi isteri takdelah kena goyang kaki je. Dia kenalah jugak masak untuk suami, gembirakan hati suami kan. Sebab tu lah dulu sahabat-sahabat Nabi kebanyakannya ada pembantu di rumah . Untuk meringankan bebanan isteri.''

HAHA. k arh, back to the topic, Semalam kan, aku mimpi something. Agak menakut kan lah bagi aku. Aku mimpi aku dah takde. Tapi mimpi aku tu pelik sikit. Sebab ''Mati Sukarela'' . Haha. Mati Sukarela nihh, ditanam secara hidup-hidup atas kerelaan aku sendiri. LOL . Lawak jugak mimpi aku tuhh kalau digambarkan. xD


Maybe betul kot kata Donya, haha. Jangan marah aaa -,- Dia kata, sebab aku tak baca doa sebelum tido. Yess, aku mengaku semalam memang tak baca sebab aku terrrtido waktu dok baca buku.

Eh, tapi kan, tadi aku terjumpa buku Tafsir Mimpi 1001. Aaa, memang lah takleh percaya apa yang tertulis . Tapi juz ramalan je. Haha. Katanya, sesiapa yang mimpi bahawa dia mati, dia dalam keadaan sihat dan segala persoalan sukar akan dapat diselesaikan dengan mudah. Aaaa, tataw. haha

Harini otak aku buntu. Rasa tepu. Haru biru. Huhuhu. Macam pantun lahh pulak. Woowoo, SiWon sombong ngan aku harini. Tau SiWon mne ?
SiWon Malaysia ahh, bukan Korea :p

K ahh, taktau nak taip apo dahh, bye, assalamualaikum.