<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2673450732304179712\x26blogName\x3d.::+Bla+Bla+Bla+::.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/\x26vt\x3d3469298043917987658', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>












Iou
Welcome here.Cahaya Kebijaksanaan itu maksud namaku ^^v
I AM WHO AM I
Nur Fatini bt Mohd Fuad. 28 0ct. A girl who is...Talkative. Hyperactive. and Creative. Teehee. 'Aku'. Maaf itu habit.
...
Berapa kali jatuh itu tidak bernilai, yang dikira adalah berapa kali kita bangkit. If Allah says yes, nobody can say no. Andai berdakwah, jangan buang namamu daripada senarai penerima dakwah.
stalk me

Terkejut. HAHA posted on Monday, 19 March 2012 { 05:39

Assalamualaikum warohmatullahiwabarokatuh.


Ini adalah segmen terkejut. Err, aku lah yang terkejut. Bukannya korang.



Tadi kan tadi kan, aku baru je habis mandi. Then, aku keluar dari bilik air. Terdengar suara abang aku.Aku pandang kiri kanan, abang aku ni mana ? Tak nampak pun. Then, aku pun nak masuk lah dalam bilik aku yang ada betul-betul depan aku. Baru je satu langkah, abang aku keluar dari bilik aku . Aku terkejut pastu terjerit kat telinga dia. ''AAAAAAAAAA ~! '' Abang aku marah. HAHA. Sapa suruh tak bagitau dia masuk bilik aku -,- Sorry abang Iyi -.-v

Ini pulak haritu. Err lama dah. Waktu tu aku tengah solat. Tak khusyuk nih. Serius memang tak khusyuk.  Aku rasa seram sejuk. Bunyi nafas and macam tapak kaki. Berdebar nih. Pastu lepas-lepas aku solat. Rasa berdebar lagi. Waktu tengah bagi salam, aku terkejut. Ternampak macam kain putih. Aku takut. Baca doa. Dalam hati berdebar. Pusing-pusing belakang memang kain putih. ''AAAAAAAA~!'' aku jerit. ''Hoi !'' abang aku pulak jerit. Terkejut aku. Dia rupanya. Sapa suruh masuk bilik aku waktu aku solat = =' Dia kata , ''Abang Yi masuk nak pinjam sejadah.'' Terkejut aku = ='

Ni pulak waktu aku ada dengan abang aku sorang-sorang dekat rumah. Abang aku nih jenis macam anak dara. Asyik nak memerap je dalam bilik. Tetiba dia keluar dari bilik dia. Masuk bilik mak aku. Tutup then kunci. Apahal lah abang aku nih. Tetiba pintu bilik terbuka. Tapi lampu tertutup. Aku waktu tu tengah tengok TV. Dada berdebar. Aku tutup muka dengan kusyen. Pastu aku tengok sikit dekat cermin rak televisyen tu. Ternampak benda putih belakang. Aku pusing belakang. ''BAAAAAA!'' Bongek abang aku -_______- Boleh pulak dia masuk bilik mak aku pastu pi pakai telekung mak aku. Siap pakai bedak pulak tu. HAHA. Penampaq jugak aku waktu tu.
.
K arh., atas tuh smua crita aku ngan abang aku. Ngan orang lain, nanti pulak aku cerita. :p Aku tulis pun sebab ada mood nak menaip tapi takde idea nak taip apa . -..-


K bye, assalamualaikum