<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2673450732304179712\x26blogName\x3d.::+Bla+Bla+Bla+::.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/\x26vt\x3d3469298043917987658', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>












Iou
Welcome here.Cahaya Kebijaksanaan itu maksud namaku ^^v
I AM WHO AM I
Nur Fatini bt Mohd Fuad. 28 0ct. A girl who is...Talkative. Hyperactive. and Creative. Teehee. 'Aku'. Maaf itu habit.
...
Berapa kali jatuh itu tidak bernilai, yang dikira adalah berapa kali kita bangkit. If Allah says yes, nobody can say no. Andai berdakwah, jangan buang namamu daripada senarai penerima dakwah.
stalk me

wUWUWUUU. posted on Friday, 30 March 2012 { 01:43

Assalamualaikum warohmatullahiwabarokatuh.


'' Jangan berharap terlalu tinggi.''



Betullah kata pengarah kumpulan teater kitorang. Takleh harap terlalu sangat. Takut-takut kecewa sendiri.


Tapi takpelahh. Mungkin bukan rezeki kitorang untuk tak menang tu. And lagipun kitorang dah tau macamane skolah tuh boleh menang. Takpe redha.


Depa ada hakim yang berasal dari skolah diorang . Sah-sah lah boleh menang. Takpeee. Tak kisah. Wuwuwuwuuu. Sangat kisah :'<


PENGADIL PILIH KASIH AMAT TAK LAYAK DIJADIKAN PENGADIL


Haha. Dah dah. Malas nak pikir.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Tadi dok gosip dengan makwe aku, Syazwani :p (Kawan jelahh -.- haha ) Aku gosip dengan dia dengan Wan. Dia cerita dia suka kat budak baru tuu. Haha. Gatai hang Wani. Dah ada makwe, nak pakwe pulakk. xD


Pastu dok rebut dengan kawan aku sorang lagi. Hah amik lah korang. Amik. Jadilah madu dua orang korang. xD haha. 


Jangan amik SiWon aku sudahh -.- hahaha.

K arh, taktau nak taip apo dah. Bye salam.