<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2673450732304179712\x26blogName\x3d.::+Bla+Bla+Bla+::.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/\x26vt\x3d3469298043917987658', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>












Iou
Welcome here.Cahaya Kebijaksanaan itu maksud namaku ^^v
I AM WHO AM I
Nur Fatini bt Mohd Fuad. 28 0ct. A girl who is...Talkative. Hyperactive. and Creative. Teehee. 'Aku'. Maaf itu habit.
...
Berapa kali jatuh itu tidak bernilai, yang dikira adalah berapa kali kita bangkit. If Allah says yes, nobody can say no. Andai berdakwah, jangan buang namamu daripada senarai penerima dakwah.
stalk me

Cuti sendiri. Bukan Ponteng. posted on Sunday, 22 April 2012 { 21:24

Assalamualaikum warohmatullahiwabarokatuh.


Harini, Isnin. Sekarang nih pukul 12.00 tengahari. Yeah , memang aku tak pi skolah. Bukan sengaja takmau pi. Tapi tak boleh nak pi. Sorry classmates, aku tau korang rindu aku. HAHAHA


Actually, aku tak seronok pun sebab takleh nak pi harini. Nak tau sebab apa ? Sebab harini ada PJ kat skolah. Harini ada khidmat masyarakat kat skolah. Hari ni ada latihan bahasa berirama kat skolah. Sakit ohh sakit. Awat hang pilih hari yang best nih ? Haish laa,

Aku jeles wehh, sebab kengkawan aku boleh buat khidmat masyarakat kat skolah. Buat-buat kerja. Tangkap-tangkap gambaq. Ahh seriously jeles.

Aku sakit apa ? Err, sory takleh nak habaq. HAHA.

Haish lahh sakit, awat tak pilih hari Rabu nih atau hari Khamis ni tetaww ? Atau pun pilih lah minggu lain. Dahlah minggu nih balik awal. Kelas tambahan dibatalkan akibat Sukantara. Oyeahh ! Tapi haihh, harini syiokk woo.

Okeh, esok pi skolah kena pi sukantara. K malass. Haha , tapi syokk jugak sebab dah lama tak pi padang. Err, 

Sekarang nih rumah tengah sunyi. Sunyi dengan suara adik yang selalu memekik. Sunyi dari suara abang Yi yang selalu mengusik. Sunyi dari amaran Umi yang menghalang aku online selalu. Sunyi daripada suara abah yang dok berjenaka selalu.

Depa semua pi sekolah. Pi tempat kerja. Nak ikut woo. Serius hari nih bosan dok kat umah. Makanan pun aku makan yang semalam. Nasib tak basi lagi. Haha. Aku malas masak -.-v

Tadi lepas-2 Subuh, terus aku tido balik. Tapi takleh nak tido. Terbangun. Bukak komik yang baru beli semalam. Baca. Habis-2 baca, tidoq. Haha. Then, lepas bangun tido, turun bawah. Bukak TV. Tengok cerita Siam. Tajuk Rebond To Love. Perhh, gila best ! Then tengok cerita Naik Lif Turun Tangga. Bolehlaa, takdelah lawak sangat. Dalam masa yang sama perut berkeroncong. Ohh lapar. Nak hantar mesej kat abah tapi maluuu. Haha.


Tengok-2 TV lagi. Abah col. Abah tanya dah makan belum ? Aku juz jawab belum. Then abah kata, makanlah apa yang ada dulu. Okayy. Jalan pi dapur, jumpa maruku. Ngap ngapp. Melantak depan TV. Tak kenyang woo. Tetiba ada pulak rancangan 5 rencah 5 rasa. Pasal makanan. Aishh, lagi rasa lapar.

Jenguk periuk nasi. Ada lagi nasi semalam. Lauk gulai semalam pun ada lagi. Panaskan then makan. Tambah kicap. HAHA. Perhh sedap breakfast aku pagi nih. Nasi + Gulai ayam + kicap. LOLOL. Lama dah woo tak makan camnihh. haha

Makan nasi depan TV. Terliur tengok makanan Arab dia. Meleleh liur. xD

Then bila nampak dia minum Teh Arabic, teringat pulak time aku kat Masjidil Haram tahun lepas, seorang tok Arab nihh hulur segelas air teh. Serius sedap. Woo rindu nak pi sana lagi :<

Sekarang nih tengah buntu nak buat apa. K siapkan homework BM. Tatabahasa tak buat lagi. Hoho, kang tak memasal kena marah esok. Then online. Tak bukak FB pun. Bukak blog. Menaip. Lama tak update ^^

Then, lepas nih aku nak buat apa ? K buntuu -.-

K arh, taktau nak buat apo dah. Bye salam.