<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2673450732304179712\x26blogName\x3d.::+Bla+Bla+Bla+::.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/\x26vt\x3d3469298043917987658', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>












Iou
Welcome here.Cahaya Kebijaksanaan itu maksud namaku ^^v
I AM WHO AM I
Nur Fatini bt Mohd Fuad. 28 0ct. A girl who is...Talkative. Hyperactive. and Creative. Teehee. 'Aku'. Maaf itu habit.
...
Berapa kali jatuh itu tidak bernilai, yang dikira adalah berapa kali kita bangkit. If Allah says yes, nobody can say no. Andai berdakwah, jangan buang namamu daripada senarai penerima dakwah.
stalk me

Fed Up =.= posted on Sunday, 29 April 2012 { 05:41

Assalamualaikum warohmatullahiwabarokatuh.

Pukul 4.30 pagi aku sampai Kedah. Daripada Kelantan. K penatt. N memang mengantuk gilagila. Sampai je rumah, aku tido kejap. Kroh krohh krohh. Pukul 6 pulak, ayah aku kejut. ''Bangun bangun dah Subuh. Baju tak gosok lagi. Blablabla.''


Dengan lembut lembai lemah gemalai nya aku bangun dengan muka yang masih mengantuk. Mata kuyu. Basuh-2 muka, trus gosok baju. ''Hachiuum hachiuum.'' Sambil-2 gosok bersin. Sakit kepala aku bersin kuat sangat..

Berlarutan lah sehingga ke sekolah. Perhh terasa kesakitannya. Dahlah ada Perhimpunan Perdana. Kena berdiri dalam dewan lama lama. Dihimpit macam ikan yang dalam tin sardin tu haa. Ikan sardin tu pun tak dihimpit macam murid-2 SMKSB. Haha.

Mujurlah aku pengawas. So bebas bergerak. Aku tak masuk dewan pun. Jaga tepi pintu err, aku juz duduk renung pemandangan luar sana haa. Pening sehh. Trasa macam nak duduk depan je dengan bebudak yang sakit smua tuh. Dahlah tie mencekik leher. Erkk.

Bila sakit kepala, apa pun takleh buat. Takleh fokus. tapi dapat je atasi tadi. Cuma waktu Juara tadi, je takleh. Aku tak pi pun kelas seni bahasa. Tak larat menari = =' haha. Nak nyanyi pun semput.

Tapi apakan daya, 9 Mei dah anugrah cemerlang lahh haihh. Sekarang nih tengah fed up. CD hilang, tshirt pengawas pun hilang. Lepas nih, aku pulak ape hilang. Haha.

Aiee fed up wehh fed up =.=

K arhh, membebel kat sini pun tarak guna. Baju tuh takkan berjalan sendiri. Daa, salam.