<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2673450732304179712\x26blogName\x3d.::+Bla+Bla+Bla+::.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/\x26vt\x3d3469298043917987658', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>












Iou
Welcome here.Cahaya Kebijaksanaan itu maksud namaku ^^v
I AM WHO AM I
Nur Fatini bt Mohd Fuad. 28 0ct. A girl who is...Talkative. Hyperactive. and Creative. Teehee. 'Aku'. Maaf itu habit.
...
Berapa kali jatuh itu tidak bernilai, yang dikira adalah berapa kali kita bangkit. If Allah says yes, nobody can say no. Andai berdakwah, jangan buang namamu daripada senarai penerima dakwah.
stalk me

HAC haihh -.- posted on Thursday, 19 April 2012 { 06:24

Assalamualaikum warohmatullahiwabarokatuh.


Aiee, lama tak update nye hahh >< Taktau nak taip apo. Skarang ni hati aku selalu tak tenang. Selalu. Taktau kenapa. And aku pulak sekarang nih suka dengar pasal mati. Entah-2, tak lama dah kot. Haha. Wallahua'lam.


Yang pasti, setiap kali aku tak tenang, aku selalu buat seperti yang diajar oleh cikgu-2 aku. Zikir. Then aku
letak tangan atas dada sambil baca , ''Yamhullahumayasyaa' '' and genggam tangan seolah-olah ada kertas dalam tangan dan membuat gaya seolah-olah aku buang kertas dalam tangan tu. Haa, dapat gambarkan tak ? Tak ? Kfinee -.-


Anugerah Cemerlang nak dekat dahh. Tak sabar tapi berdebar. Haha. Aku tak dapat hadiah pun LOL -.- Mana nak dapatnya, 6A 3B. Tak layak = =' Dah ar dapat no 13 dalam kelas. 37 dalam tingkatan. Kena tingkatkan lagi. Haha.


Tapi aku taktau pun HAC tahun nih bagi anugerah untuk periksa yang mana. Yang aku tau, Tunku Puteri Intan Shafinaz yang bagi hadiah. Anak Yang Di-Pertuan Agong tuu :p haha. Kena buat persembahan depan dia yo -.-v


Dahlah tuh, tetiba tak cukup orang pulak nak buat persembahan, terpaksa cari orang baru. And tetiba..., ''Fatini, Shira, Mahfuzah, Amira, dan .....* kamu semua kena tolong ajar bebudak baru masuk.'' (Titik then tanda bintang tu aku tak ingat nama apa. Haha -.-v)

Gulp ! Dahlah kena ajar Form 4 sehh. Tapi Alhamdulillah, pembelajaran dan pengajaran berjalan lancar. Aku nak tegur depa tak malu pun. Dahlah semalam kak Form 5 tak mai tolong handle sebab diorang kena masuk untuk subjek Kimia. So, tinggal aku dengan Shira je yang jadi cikgu nye haa. Agak maluu and buntu.


Tapi alhamdulillah sebab dah tak kekoh. Aku jerit pun slamba dek je. Marah pun, err tak marah pun sebenarnya. Tegur je. Hehe, tegur dengan tegas. Aku cikgu yang baik tau. Lol . xP


Tapi yang aku debarnya sebab HAC tu diadakan sebelum Mid-Year Exam sehh. Makin tak masuk kelas lahh aku. Dahlah haritu tak masuk kelas lama jugaklahh kan sebab drama tu. Nih kena pi untuk HAC pulak. 


Kawan aku si Shira tuh lagilah, sebulan dah tak masuk kelas. Naseb baek dah habis pertandingan nasyid haritu. Bangga wehh. Bangga sebab Kumpulan Ajmal Amany, Kumpulan Nasyid SMK Sultanah Bahiyah, sekolah aku menang sebagai johan bagi peringkat zon dan daerah. And alhamdulillah dapat jadi Naib Johan di peringkat negeri. And katanya markah diorang cuma beza 3 markah je dengan SBPI Kubang Pasu yang menjadi johan. Btw, aku tetap bangga dengan Ajmal Amany. 


Err k arh. Aku taktau aku melalut ke mana dah. So sebelum aku merepek lagi banyak, aku undur diri dulu = =' Bye salam.