<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2673450732304179712\x26blogName\x3d.::+Bla+Bla+Bla+::.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/\x26vt\x3d3469298043917987658', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>












Iou
Welcome here.Cahaya Kebijaksanaan itu maksud namaku ^^v
I AM WHO AM I
Nur Fatini bt Mohd Fuad. 28 0ct. A girl who is...Talkative. Hyperactive. and Creative. Teehee. 'Aku'. Maaf itu habit.
...
Berapa kali jatuh itu tidak bernilai, yang dikira adalah berapa kali kita bangkit. If Allah says yes, nobody can say no. Andai berdakwah, jangan buang namamu daripada senarai penerima dakwah.
stalk me

Mood-dekat-Periksa posted on Monday, 7 May 2012 { 07:17

Assalamualaikum warohmatullahiwabarokatuh.

Skarang nih mood tengah bercampur-baur. Haha. Wallahua'lam sebab apa.


Sakit. Takit merut. Takit minggang. Haha. Gara-gara gastrik, dapat ubat angin. Gara-gara gastrik, dapat ubat usus. Gara-gara gastrik jugak, mestilah dapat ubat gastrik kan. Dan gara-gara gastrik jugaklah, aku tak pi skolah kelmarin. Kesakitan kesangatan = ='

Tersentuh. K tadi pi blogwalking. Ya Allah, tersentuhnyaaa. Wuwuu, baca sana sini punya blog. Islamik blog yo. Bukan blog cintan-cintun patah hati romantik segala. Ada jugak yang tulis pasal cinta. Tapi Cinta Islamik. Ya mengagumkan. Dan paling mengagumkan adalah kisah seorang perempuan yang diceritakan oleh seorang blogger lelaki. Perwatakan dia, akhlak dia. Seriously, aku teringin nak tiru.

Aku kenal perempuan tu. Ya aku kenal. Aku kenal blogger lelaki tu pun daripada Twitter. Dan aku tau siapa perempuan tu. Banyak klu. Ya aku tau. Rupa-rupanya perempuan tu sebaya dengan aku. Seriously, she's amazing. *stalk fb dia*

Resah. K aku tak tau kenapa aku resah. Banyak menda yang meresahkan aku sekarang ni. Banyak terlalu banyak. N entah kenapa, aku still terasa, ''tak lama dah tiba masa aku.'' -.-

Mungkin. Mungkin tak lama dah. Mintak maaf ye kengkawan. Pembaca semua andai terkasar bahasa, terguris hati, tertaip yang tak kena ;)

Hehe. (taktau lah mood apakah ini) Oke, tadi abah dah tegur. And ekceli (actually) abah dah pernah tegur and even umi pun dah tegur setiap kali online. Setiap kali ditegur, barulah aku offline. Err, ya lepas ni kena kurangkan. Kena dan kena. Peperiksaan Pertengahan Tahun minggu depan. 17 Mei . PMR hanya tinggal lebih kurang 5 bulan. Bak kata abah, 

''kalau ditolak waktu makan, minum, tidor, cuti, tak lama dah.''

Ya memang tak lama dah dan aku masih tak sedar-sedar lagi. Ya Allah, berikan aku petunjuk supaya semakin rajin. Amin.

Tapi kan, nasib baiklah aku semakin dapat tangkis keinginan online tuh. Dalam hati aku tanamkan, 





FACEBOOK ITU BOSAN
TWITTER ITU BOSAN

STUDY ITU BEST.

Mudah-mudahan dengan ingat macam tu, heh, bolehlaa kurangkan. xP Amin. Nasib baiklah sekarang ni aku dah jarang tengok TV. Henfon pun semakin sunyi tidak berbunyi. Alhamdulillah.

Ouh yaa, tolong doakan untuk Mid-Year Exam ni ehh. 9A's insyaAllah. Amin .

k arh, nak cari isi karangan kbaii. Assalamualaikum wbt . :)