<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2673450732304179712\x26blogName\x3d.::+Bla+Bla+Bla+::.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/\x26vt\x3d3469298043917987658', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>












Iou
Welcome here.Cahaya Kebijaksanaan itu maksud namaku ^^v
I AM WHO AM I
Nur Fatini bt Mohd Fuad. 28 0ct. A girl who is...Talkative. Hyperactive. and Creative. Teehee. 'Aku'. Maaf itu habit.
...
Berapa kali jatuh itu tidak bernilai, yang dikira adalah berapa kali kita bangkit. If Allah says yes, nobody can say no. Andai berdakwah, jangan buang namamu daripada senarai penerima dakwah.
stalk me

Taktau nak bagi tajuk apa. haha posted on Thursday, 3 May 2012 { 09:09

Assalamualaikum warohmatullahiwabarokatuh.

Haii *lambai-2 tangan yang tengah lembik* *mata kuyu*

k penatt. Balik-balik skolah, tukar-tukar baju, terus ke Menara Alor Setar. Tolong umi jaga kedai. Walhal ada je akak-akak senior Persatuan Perdagangan dok jaga. Saja gedik pi nak menyemak jugak. Hehh.


Sampai pukul 11 jugaklaa. Baru sampai rumah. Takdelah buat apa sangat pun aku sebab akak akak tuh ada. Cuma sebagai teman. Cehh, tak teman sangat pun. Depa tak temankan aku. Alone. Forever alone. T.T

Esok ada lagi. Tapi esok ada tuisyen. Terasa malas nak pi oke. Tapi terpaksa pi. Sebab nyaa,, kengkawan tuisyen aku semua pakat rindu dah kat aku. Hahahahahahahaaa. Sungguh nih tak tipu. xP

Wani : Tini, I mich u so much T-T
Shauqie : Hai rindu hang
Safwan : Wehh Fatini, cuti sakan hang. Aman gilaa tuisyen.

Err, ayat Safwan kedua tuh abaikan -.- haha. Tapi selama 2 hari aku tak pi tuh, ada sorang budak tuisyen aku yang selalu chat ngan aku banyak cerita, macam-macam yang jadi, Haihlaa. Pening kepala kudengar. Mesti depa buat perangai sebab aku tak pi lerr tuu. Rindu aku lerr tuu. xP (perasan puihh,)

Sekarang nih, aku semakin rajin. Tau rajin apa ? Rajin aminkan cikgu tak masuk kelas. Haha. Penat wehh penat. Ngantuk memanjang. Haha. Alangkah alhamdulillah gila bila cikgu-cikgu tak masuk kelas. Terasa WAAAAAHHH ~ Eh eh, bukan aku sorang je tau camtuh, classmates aku yang lain pun sama.

Tak caya ? Tanya Fatini Fuad.

Hehh, dalam kelas aku ada dua Fatini. Nur Fatini bt. Mohd Fuad dan Nur Fatini bt. Mohd Basri. Weuhhh, aku Fatini Fuad. Aku dengan Fatini Basri nih dahlah duduk depan belakang. Aku depan, dia belakang. Yang paling geramnya kan, bila classmates aku seolah-olah mengusik. panggil Fatini aje. Geram bila dua-dua Fatini pandang, pastu depa gelak. :| Tampaq satgi haa.

Tapi tetap arhh kelas 3a1 memang the best ! Hehh, BERJAYA SEKAPAL :)

Jadi, tenggelam pun mesti sekapal ye -.- To those who always get 9A's , janganlah pandai sangat. Kita kan BERJAYA SEKAPAL TENGGELAM SEKAPAL . XD

Haha, just joking. Btw, aku doakan semua Form 3 dapat 9A's. Kalau tak dapat 9A pun, straight A's jadilah.

K ahh bye salam. :)