<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2673450732304179712\x26blogName\x3d.::+Bla+Bla+Bla+::.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/\x26vt\x3d3469298043917987658', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>












Iou
Welcome here.Cahaya Kebijaksanaan itu maksud namaku ^^v
I AM WHO AM I
Nur Fatini bt Mohd Fuad. 28 0ct. A girl who is...Talkative. Hyperactive. and Creative. Teehee. 'Aku'. Maaf itu habit.
...
Berapa kali jatuh itu tidak bernilai, yang dikira adalah berapa kali kita bangkit. If Allah says yes, nobody can say no. Andai berdakwah, jangan buang namamu daripada senarai penerima dakwah.
stalk me

101 posted on Wednesday, 27 June 2012 { 01:23

Assalamualaikum warohmatullahiwabarokatuh.

Wuuuhhhhh ~ Happy 101. Err, Post yang ke-101. Ecehh batak nor. Haha. Let me ;p

Ehh tadi syiokk awww. Balik awai. (err, lah sangat) Tapi yang paling syok nye sebab dok kat lab tadi. Rasa bebas gilaaa. Rasa macam, itu lab kami yang punya ! Muehehehe. Walau bising, walau memekak terlolo, walau itu dan ini. Tapi taktau awat aku rasa syok. Rasa bebas. Aku duduk bersila atas 2 kerusi yang takdelah besar mana pun. Anddd, aku terfikir, bila lagi boleh nak buat macam tu kan ? Bukan slalu boleh dok dalam lab waktu teacher takdak hmm.

KKQ. Semalam baru je habis. Rasa lega yang amat. Cantik ohh kertas exam KKQ. Warna pink. Ayu auwww :3 HAHA. Tapi tak bebas jugak sebab ujian lisan masih adaa. Kena tarannum pehhh o____o

Dalam fikiran aku, cuma satu je, aku tak kira exam tu aku dapat gred apa pun. Biarlah C ke , B ke, kalau A baguslah. Tapi asalkan aku LULUS. AKU NAK SIJIL. Tahun ni sijil amat penting. Sebab tu bila tahun ni takdapat aktif untuk kelas seni bahasa, tak dapat aktif koko, aku rasa macam erhhh, aku nak sijil -______-

Andd now, aku tengah terfikir, aku nak tulis apa sebenarnya ni ? Haha. Aku nak merepek je. Sorry buang masa korang = = ' actually aku just nak rasmi post yang ke-101. Elehh oviaqqq ;p Kbaii.

Assalamualaikum.