<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2673450732304179712\x26blogName\x3d.::+Bla+Bla+Bla+::.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/\x26vt\x3d3469298043917987658', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>












Iou
Welcome here.Cahaya Kebijaksanaan itu maksud namaku ^^v
I AM WHO AM I
Nur Fatini bt Mohd Fuad. 28 0ct. A girl who is...Talkative. Hyperactive. and Creative. Teehee. 'Aku'. Maaf itu habit.
...
Berapa kali jatuh itu tidak bernilai, yang dikira adalah berapa kali kita bangkit. If Allah says yes, nobody can say no. Andai berdakwah, jangan buang namamu daripada senarai penerima dakwah.
stalk me

Today is Tuesday posted on Monday, 11 June 2012 { 17:54

Assalamualaikum warohmatullahiwabarokatuh.

8.28 AM. See ? Tajuk tu. Tuday is Tuesday. Get what I want to tell u ? No ? Ohh ok. Kbaii. -.-















Ahh mengada. Haha. Actually harini aku tak pi skolah :) What ? Aku tak seronoklah. Harini aku kena hantar esei untuk Pertandingan Menulis Surat 1 Malaysia. Buat penat aje aku berjaga semalam. Mengantuk semalam just untuk buat menda alah tu. Maybe takde rezeki aku nak hantar esei tu lah kot.

Harini kena hantar Folio Geo. Tapi takpe sebab Folio Geo boleh hantar esok. Tapi esei tu kena hantar harini and harini SAHAJA. -.- Aku nakk sijilllllll. Sijil penyertaan pun jadilah. Sijil pemenang lagilah nakk :B
"Fatini, awat tak mai sekolah marin?"                                       .
Translation : Fatini kenapa tak datang sekolah semalam                                
                                                                                                                        
Soalan atas tu adalah soalan favourite .                       .                                                             classmates  aku ^^v Kan aifaa kan ? Upss. Hahaha


Okeh. Aku tak pi skolah sebab ..... ada sebab.

Terbangun lewat -,- Bayangkan, pukul 8.22 pagi, my whole family semuanya tak terbangun lagi ? Aku tersedar and tengok jam. Whatttaaa ? 8.22 ? o.0

Bangun-bangun dari tidur. Pi pulas tombol pintu bilik abang aku. Kunci. Okee... Pulas tombol bilik mak aku. Abah n umi pun tak bangun lagi ? Macam terkejutnyaaa aku. Hahahaha

Kira bagus arh tu kan aku bangun a.w.a.l daripada diorang ;p N adik aku ofcourse ahh still terbongkang lagi kat sebelah katil aku ni haa.

Kejut Umi. "Umi, pukul 8.30 dah. Takde sape pun terjaga." Umi aku terkejut . Terus terbangun. Same goes to Abah when he heard, "Hah ?" sound from Umi. Abah aku cepat-cepat amik fon. "MasyaAllah. Takde sape pun tersedar tadi." Then aku terus pi bilik air.

Basuh-basuh muka. Cuci-cuci muka. Buang segala najis mata ;p HAHAHA

Then masuk bilik dengan niat nak buat apa yang belum sempat disiapkan. Tapi blog nilah yang jadi tempat kunjungan pertama nye pun =..='

Haha k lah. No ideas dah. Bye salam :)

#p/s : First day skolah lepas cuti nih best sebab ramai cikgu tak masuk :B Tapi kan, Result exam menurun :(