<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2673450732304179712\x26blogName\x3d.::+Bla+Bla+Bla+::.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/\x26vt\x3d3469298043917987658', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>












Iou
Welcome here.Cahaya Kebijaksanaan itu maksud namaku ^^v
I AM WHO AM I
Nur Fatini bt Mohd Fuad. 28 0ct. A girl who is...Talkative. Hyperactive. and Creative. Teehee. 'Aku'. Maaf itu habit.
...
Berapa kali jatuh itu tidak bernilai, yang dikira adalah berapa kali kita bangkit. If Allah says yes, nobody can say no. Andai berdakwah, jangan buang namamu daripada senarai penerima dakwah.
stalk me

Hari Rabuuu posted on Wednesday, 13 June 2012 { 02:49

Pergi sekolah harini serius ramai tanya. Ehh ehh, assalamualaikum warohmatullahiwabarokatuh.
Excited sangat nak menaip ni nye haa. Sampai terlupa nak ucap salam >< I'm sorry.

Tadi, bukan kawan je tanya. Cikgu pun ada tau ;p Baik kan cikgu aku ? HAHA
Well, sekolah penyayang. GURU SAYANG MURID ><' Murid tak sayang guru takpaaaaa ^^v


Cikgu : Awat tak mai kemarin ?
Aku : *sengih*
Cikgu : Pi ambik mak ka ?
Aku : Eh taklah cikgu.
Cikgu : Habis tu awat tak mai ?
Aku : *sengih*
Cikgu : Tersengih sengih . *buat muka pelik*
Aku : Terbangun lewat . Hehe *masih lagi sengih*
Cikgu : Laa, takdak sapa kejut ?
Aku : Takdak cikgu. 1 family semua terbangun lewat.
Cikgu : Kalau mak kamu yang terbangun lewat takpa lagi. Jet-lag. Tapi kamu tu, kenapa lewat ?
Aku : Eh cikguu. Saya bangun paling awal tau semalam. Saya yang kejut family.
Cikgu : Habis tu ? Semua tak pi sekolah kemarin ?
Aku : Dak. *geleng-geleng* *sengih*
Cikgu : *gelak*

Sekian perbualan aku dengan Teacher Wan Farahuna. Haha. 1st time terjadi seumur hidup aku setakat ni. And tadi jugak kena dengan teacher. Disebabkan BI, aku takdapat straight a's. Teacher kata sayangnyaa -.-' Itupun taktau markah Sejarah lagi. Harap-harap A. Amin.

Cikgu Ismail lama tak mai skolah. Umi aku cakap, his wife kena operate. Tulang terkeluar. Belah belakang lebam. Gara-gara jatuh tangga. Innalillah. Semoga cepat sembuh.




Nampak atas tu ? Nampak nampak ?
Comel kan dia ? HAHA
Pakai tudung sekolah err 
-.-

Citacita aku tercapaiiiii. Tahun lepas waktu pi Mekah n Madinah, sehelai niqab pun tarak jumpa. And alhamdulillah tahun ni, mak aku jumpa. Umi baru balik dari sanaaa. Lepas rinduu. Dua minggu takjumpa. Jeles umi pi lagi :(

Teringin nak berniqab -.- HAHA. Namun aku takut tak kekal. :( Takpe insyaAllah lepas SPM. Tambah-tambah aku teringin nak sambung study kat Mesir. InsyaAllah kalau dapat. Amin. Doakan aku eh readers ;)

Oke arh, dah blur nak tulis apo. Baru balik skolah ni haa. Masih 'wangi' ;p HAHA. Nak pi tambah kewangian. Bye salam :D