<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2673450732304179712\x26blogName\x3d.::+Bla+Bla+Bla+::.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/\x26vt\x3d3469298043917987658', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>












Iou
Welcome here.Cahaya Kebijaksanaan itu maksud namaku ^^v
I AM WHO AM I
Nur Fatini bt Mohd Fuad. 28 0ct. A girl who is...Talkative. Hyperactive. and Creative. Teehee. 'Aku'. Maaf itu habit.
...
Berapa kali jatuh itu tidak bernilai, yang dikira adalah berapa kali kita bangkit. If Allah says yes, nobody can say no. Andai berdakwah, jangan buang namamu daripada senarai penerima dakwah.
stalk me

Harini Hari Ahad posted on Saturday, 30 June 2012 { 22:01

Assalamualaikum warohmatullahiwabarokatuh.

Ehemm, agak kebosanan di sini ya =.= Hmm. 12.51 tengahari. Aku masih belom mandi. Haha. Terseksa oh mandi kena duduk atas lantai . Dekat sekolah. Waktu Bhasa Arab sekarang ni.

Rindu kengkawann :( Dok kat rumah sorang-sorang amatlah bosan. Pi sekolah lagi syok. Tapi bab nak dapat homework amatlah tidak seronok.
Kaki aku. Alhamdulillah sedang beransur pulih. Bengkak pun err nampak macam nak surut sikit dah. Cuma cara aku berjalan macam si capik dah. Tak boleh nak letak tapak akki betul-betul atas lantai. Kena sengetkan kaki. Kalau tak, memang sakit ah kan .

Kaki aku terasa macam ada skru longgar. Dia jadi bergetar je macam ada vibrate. Berdenyut-denyut macam ada nadi. hmm semoga cepat sembuh. Amin ya Rabbal alamin.

Korang achano ? Sihat ? Alhamdulillah :)

eh eh, tadi kan, aku try rap. Jadiii ! xD Haha. Memanglaa akan ada yang kata,

"Eleh rap. Kacang je."

Memanglah kacang, peanut, butter segala. Tapi tak semestinya rap yang kita buat tu sedap -.- Rap yang aku buat tu takde arh sedap mana pon = =' haha, Saja je tadi dok try. Tetibe je boleh. Cakap lajuuuuuu.

And sekarang nih, aku sedang mencari hobi untuk dilakukan. Emm homework. Ya satgi nak pi siapkan homework dulu. Manalah tau kot-kot esok dah buleh pi skolah kann. Tapi aku tak pergi harini, actually takde MC. Maen redah cuti aje. I dont care ea ea ea ea *nyanyi lagu 2NE1*

Kelas aku tingkat atas. Takat nak naik tangga rumah pun kena naik secara duduk sambil berundur, takkanlah nak buat cenggitu pulak kan kat skolah. Malu kat orang --'

Harini Twitter ceria. Geng KB97 kebanyakan online. Aku, Nad, Anis, Huzairi, Lily. Kami geng gilagila ! xD Kalau Wany, Ajit, Mirul, Abid, Iwan n lainlain online jugak, mesti lagi best. Haha. Ilaikit. Lama dah tak menggila dengan korang macam dulu. Miss that moment :')

Haaa oke arh, ralit dah ni. Kang tak siap homework. K arh bye assalamualaikum ;D