<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2673450732304179712\x26blogName\x3d.::+Bla+Bla+Bla+::.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/\x26vt\x3d3469298043917987658', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>












Iou
Welcome here.Cahaya Kebijaksanaan itu maksud namaku ^^v
I AM WHO AM I
Nur Fatini bt Mohd Fuad. 28 0ct. A girl who is...Talkative. Hyperactive. and Creative. Teehee. 'Aku'. Maaf itu habit.
...
Berapa kali jatuh itu tidak bernilai, yang dikira adalah berapa kali kita bangkit. If Allah says yes, nobody can say no. Andai berdakwah, jangan buang namamu daripada senarai penerima dakwah.
stalk me

Sabtu. 16 Jun posted on Friday, 15 June 2012 { 17:28

Assalamualaikum warohmatullahiwabarokatuh.

Wahhh perit. Perit menanggung rindu. Haish, perit perit.

Ehem, okeh. semalam kan, kakak aku balik. Then, she makes steamboat and perghhhhhhhh memang teramat sedaplah kan . Sehingga menjilat jari kaki nye haaaa ! Terliur dak? Terliur dak ? HAHA. Sila terliur ;p


And kuah steamboat tu still ade sampai sekarang sebab kakak aku buat kuah banyak. Periuk besar hoho. Nak rasa ? Buat sendiri ;p

Semalam kiranya memang syok arh. Terrrrbaikkkk ! Aku busy satu hari. Busy dengan family. Lupa masalah itu ini. And bila dengan family, ofcourse lah we're happy right ? Seriously aku suka semalam. And di sebalik ke-busy-an aku dengan family, then aku terlupa nak online Facebook. Hehe. 

Takdelahh, tipu sebanarnya tu -,- Seriously semalam memang busy. And nak dekat Maghrib dah kot semalam, aku ingat nak online sekejap. Baru bukak laptop. Baru je sign in Twitter. Tak dan nak sign in Facebook, abah dah panggil.

Semalam, waktu pagi memang full dah dengan tuisyen. Balikbalik tu tidoq sat. Then, keluar pi library. Kawan ajak teman. Petang pun full. Balikbalik, abah kata nak pi melawat sahabat dia, Cikgu Ismail bin Awang Kechik merangkap cikgu Sejarah aku. Bila balik dari rumah cikgu, mandi-mandi and terus solat. Lepas Maghrib tu haa, akak aku jamu steamboat.

Habis-habis tu, pi pasar malam. Akak aku nak beli skirt labuh katanya. Lepas pasar malam, pi uptown pulak kat stadium nu haa. Kiranya dalam minggu ni 2 kali gi uptown. Jalanjalan dengan abah hari Ahad haritu. Dengan umi malam semalam. Pi tengok-tengok je pun. Abang aku laa. Takut dia merajuk kang tak pi. Haha ;p Mak aku kata, nanti tidur kang mengigau uptown. LOL. Saje je gurau ngan dia cenggitu. xD

Oh ya, semalam aku gi rumah Cikgu Ismail. Visit his zaujah. And memang tulang tangan dia terkeluar. Belah pergelangan tangan. Then kena operate. Masukkan besi and besi itu K . E . K . A . L. Waktu tengok tu macam.... brrrrrr sakitnya...................... Takat aku retak dulu pun dah sakit, inikan pulak kalau patah.Masuk besi pulak tu.

Teringin jugak nak tanya cikgu pasal result Sejarah. Tapi err takpa, takmau spoilkan mood 'baru balik umrah' dia. Haha ;p

Ohyaaaa, harini 16 Jun. Esok 17 Jun. Israk Mikraj wa Hari Bapaaaa. Uwooh,

ESOK CUTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII ~

Yeah, memanglah hari Ahad cuti. Tapi bagi negeri-negeri selain Kedah, Kelantan and Terengganu laaa.


I stay in Kedah. And kalau nak dapat cuti hari Ahad ni memang agak payahlah kan. And bila dah cuti ni, memang dimanfaatkan sepenuhnya lah kan. Fuuhh,

boleh tengok kartun ;p HAHA

childish -.-

Biarlaaa, kartun bukan dicipta khusus untuk budak-budak or kanak-kanak SAHAJA okayyyyy.

Haha, okelah. Bye assalamualaikum :)