<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2673450732304179712\x26blogName\x3d.::+Bla+Bla+Bla+::.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/\x26vt\x3d3469298043917987658', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>












Iou
Welcome here.Cahaya Kebijaksanaan itu maksud namaku ^^v
I AM WHO AM I
Nur Fatini bt Mohd Fuad. 28 0ct. A girl who is...Talkative. Hyperactive. and Creative. Teehee. 'Aku'. Maaf itu habit.
...
Berapa kali jatuh itu tidak bernilai, yang dikira adalah berapa kali kita bangkit. If Allah says yes, nobody can say no. Andai berdakwah, jangan buang namamu daripada senarai penerima dakwah.
stalk me

Wuuu Cuti Sekolah Macam Baru Je Bermula -.- posted on Wednesday, 6 June 2012 { 17:13

Assalamualaikum warohmatullahiwabarokatuh. Fuhh, lama kan aku tak update blog ? Kan kan ?

By the way, sebab dah hujung cuti dah ni . Sory terlambat nak ucap. Happy holiday and happy schoolday nanti , = = Daripada sebelum cuti sehinggalah nak dekat habis cuti dah ni. Nak dekat habis cuti dah ? Serius ? Ohmyyy, huaaaaaaaa !
Folio sejarah ngan Geo aku tak siap lagi. Adoii adoiii. Aku buat pasal Batik. Orang yang di-interview adalah ayahngah aku sendiri. So, kalau tak cukup bahan ke apa ke, mintak ajelah kan kan. Actually, Sejarah ni, yang aku taksiap lagi cuma itu haa rumusan tu haa dengan rujukan. Then finish.

Geografi, haa banyak. Aku taktau nak selit unsur patriotisme. :< Takde ke sesiapa ada contoh. Alahaii, 

Okeh stop pasal homework sat. Cuti nih aku balik kampung. 2 minggu ada kat sini. And sekarang, emm terasa baru je nak datang. Sayangnye lah nak tinggal bebudak kecik kat sini haiyaa lahaii. Uzair , Rania , Luqman , Fitri dengan Kak Maisarah . Dahlaa jarang nak jumpa pun. Kalau nak jumpa lepas ni pun, waktu raya laaa. Wuuuu.

Semalam pergi pantai. Perhh memang syiokk. Lepas tension. Aku dok dekat tepi pantai rendam kaki. Tutup mata, depa tangan, buat gaya Titanic ! Hahahahahaha. Gila aku. Kalau hanyut dibawa ombak, ntah lah -.-

Semalam first time online kat kampung. Memang perhh syok gilaa lah semalam. Abah dah tolong bayar internet. Tokmek belanja makanan. Ayahngah bawak gi pantai. Umi mesej aku, umi kata umi dah beli niqab. Perhh sukanya ! Dapat niqab dari Mekah tuuu. Wuuuu rindu umi. 

Semalam, umi kata, umi teringat kat aku. Sebab ? Sebab aku anak umi paling comella. Hahahaha. Koya laluuu. Haha, sebab umi ada kat Masjidil Haram and ternampak ramai bebudak Arab. Last year, aku rajin sangat dok melayan bebudak kecik Arab sana nu haa. Terharu wuu umi teringat aku :') Haha


With my cousin, Luqman
Ada gaya Tok Arab dak aku ? Hahahaha
Ni niqab diperbuat daripada selendang -.-

I dont know why and still wondering why. Teringin jugak nak pakai niqab. Tapi takut nak pakai. Takut tak kekal :/ Takpalaa, insyaAllah lepas SPM kot. InsyaAllah.

Hmm oke, taktau nak cerita apa dah. And actually terlalu banyak nak diceritakan sampai blank and taktau nak cerita apa -.- Ada paham ? Dak ? Haha, nvm

Cuti ni korang buat apa ? N pi ke mana ? haha . Okelah, bye assalamualaikum.