<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2673450732304179712\x26blogName\x3d.::+Bla+Bla+Bla+::.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/\x26vt\x3d3469298043917987658', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>












Iou
Welcome here.Cahaya Kebijaksanaan itu maksud namaku ^^v
I AM WHO AM I
Nur Fatini bt Mohd Fuad. 28 0ct. A girl who is...Talkative. Hyperactive. and Creative. Teehee. 'Aku'. Maaf itu habit.
...
Berapa kali jatuh itu tidak bernilai, yang dikira adalah berapa kali kita bangkit. If Allah says yes, nobody can say no. Andai berdakwah, jangan buang namamu daripada senarai penerima dakwah.
stalk me

Ajak Then Tinggal posted on Friday, 6 July 2012 { 09:06

Assalamualaikum warohmatullahiwabarokatuh.

Lengkap berbaju kurung. Berwarna hijau. Pakai-pakai tudung. Hijau jugak. Haha. Capai pin. Capai stokin jugak armsock. Keluar bilik. Ehh, kena tinggal ? Pfft.


Abaikan dia.
*ilustrasi di atas hanyalah hiasan semata-mata.
#ehh

Salah satu perkara yang aku agak taksuka. Memang taksuka. Ajak then tinggal. Baguihhh. Penat den bangun tidoq. Pi bersiap. Kalau sambung tido pun takpe tadi -.-

Aku : Eh, diorang dah pergi ?
Adik : Haah. Nape ?
Aku : Laa, tadi umi ajak sangat. Tengok-tengok tinggal.
Adik : Katanya diorang nak gi pasar malam. Pastu nak pi beli air mineral.
Aku : Tadi umi kata nak pi kenduri =.=
Adik : Sat lagi lah.
Aku : Bila ?
Adik : Taktau

-__________________________________________-

k, agak kegeraman.

*capai fon* *col umi*

Umi : Helo, haa umi ada kat pasar malam.
Aku : Pasar malam ? Tadi kata nak pi kenduri.
Umi : Umi mai cari rempah nasi briyani untuk abang. Pastu nak pi beli air mineral.
Aku : Habistu ? Kenduri ?
Umi : Sat lagi lah pi. Tapi kalau nak pi pun tak muat. Umi nak gi hantar air mineral kat sekolah.
Aku : Laa tadi ajak sangat. Pastu tak muat pulak =.=
Umi : Satgi lepas umi gi hantar, umi baliklah. 
Aku : Ha laa ha laa.

*tutup fon*

"Kekekekekeke" Adikyah gelak. -.-

Haha. Pernah terjadi dekat korang perkara cenggini ?