<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2673450732304179712\x26blogName\x3d.::+Bla+Bla+Bla+::.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/\x26vt\x3d3469298043917987658', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>












Iou
Welcome here.Cahaya Kebijaksanaan itu maksud namaku ^^v
I AM WHO AM I
Nur Fatini bt Mohd Fuad. 28 0ct. A girl who is...Talkative. Hyperactive. and Creative. Teehee. 'Aku'. Maaf itu habit.
...
Berapa kali jatuh itu tidak bernilai, yang dikira adalah berapa kali kita bangkit. If Allah says yes, nobody can say no. Andai berdakwah, jangan buang namamu daripada senarai penerima dakwah.
stalk me

5 Julai 2012 posted on Thursday, 5 July 2012 { 07:34

Assalamualaikum warohmatullahiwabarokatuh.

First of all, fuhh fuhh and fuhh. Legaaaaa. Tau kenapa ? Sebab tadi ujian tarannum ditunda. Haaaa~

Aku tanya classmates aku. Ramainya tak prepare pun untuk ujian tu. And nasib baiklah harini ada pra-kejohanan balapan n padang. Hari Sukan. So, balik awalla.


Sabtu ni, aku dapat tugas meronda. Padah jadi pengawas. Asyik kena meronda je = =' Dahlah kaki aku tak pulih sepenuhnya lagi. Asal kat sekolah je, wajib kaki aku sakit. Taktau paseipa. Tapi, aku taknak meronda =.= Menyesal tak kata aku bertugas bawah mak aku. Haihlaaa,

Ehem, sekarang nih mood aku ialah, aku nak topup. Topup dan topup. Amat memerlukan. Nak contact. Dia, dia dan dia. Haha. Kawan lah ;p Rindu yang amat kat dia. Sesiapa, tolong topup kat aku =.= nih nombornya, 999. Plissss.

Tadi, kitorang buat perbincangan tentang tema jamuan pengawas. Anddd, tema yang dipilih ialah Phantom of The Opera. Hohoooo. I like it. Masquerade, masquerade. :3

Lama ohh takpakai. Last aku pakai mask tuh waktu tahun ni. Waktu pertandingan drama. Itupun kena jadi watak alien dulu barulaaa boleh nak pakai -.- Ha ha ha. And sampai sekarang, gelaran alien tuh still tak lekang -_____________________________- Nyett.

Tapi takpe, alien itu comel. LOL. Ahaha.

Tadi, ramai cikgu tak masuk. Nak dekat Hari Sukan lah katakan. And tadi jugak, ada majlis penyampaian hadiah bagi Pra-Kejohanan Balapan dan Padang. Agak meriah la majlis tu. Macam tahun-tahun sebelum ni. Asal rumah mana menang, sorak. Boo. laa. Hip hip hore laaa.

And keputusannya setakat ni,

1. Melati2. Cempaka
3. Anggerik
4. Teratai

Teratai, you can do it laaa = =' 2010 dulu oke ja. 2011 Cempaka menang. Taktau lah tahun ni. Haihlaaa,

2010 dulu Teratai banyak atlet. Awat tahun nih takbanyak ? Aku nak lari memang tak boleh. Haha. Dengan kaki sakit. Lagipun, aku memang tak aktif bahagian sukan. Kalau penggunaan mulut macam nazam, syair, sajak, pantun, drama, lagu tradisional tu haa bolehlaaa~

And teringat Cikgu Ariyaty kata,

"Kamu tahun depan jangan pindah mana-mana. Stay Bahiyah. Takpayahlah pi MRSM ka, SBP ka."

Cikgu, maaf. Saya teringin nak pi MRSM. Itupun kalau ada rezeki insyaAllah. Kalau takdapat tu, maybe there's something better for me in Bahiyah ;)

Ohhh, aku nak pi online. Tak online lagi harini ;p Alang-alang dah bukak internet kan. Tadi dah penat kemas bilik segala. Sekarang rilekslah 'sat'.

Kbyee, assalamualaikum :)