<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2673450732304179712\x26blogName\x3d.::+Bla+Bla+Bla+::.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/\x26vt\x3d3469298043917987658', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>












Iou
Welcome here.Cahaya Kebijaksanaan itu maksud namaku ^^v
I AM WHO AM I
Nur Fatini bt Mohd Fuad. 28 0ct. A girl who is...Talkative. Hyperactive. and Creative. Teehee. 'Aku'. Maaf itu habit.
...
Berapa kali jatuh itu tidak bernilai, yang dikira adalah berapa kali kita bangkit. If Allah says yes, nobody can say no. Andai berdakwah, jangan buang namamu daripada senarai penerima dakwah.
stalk me

Kebosanan Keseorangan posted on Monday, 2 July 2012 { 01:16

Assalamualaikum warohmatullahiwabarokatuh.

Okeh, baru dapat keluar dari ketagihan ber-fb sat. Today is Monday. 2 July. Dah dua hari aku tak pi skolah. Sekarang, kalau aku ada kat skolah. Emm 3.42 pm. Sekarang tengah ada kelas Juara. Iaitu kelas tambahan. BI kalau taksilap.

Homework Math siap dah. Yang minggu lepas punya laa. Hat kemarin, aku cuma tau homework BM je. Budak kelas aku kata, diorang dapat buku aktiviti. Yang aku alhamdulillah sekali adalah kerana, *acewahh ayat baku xP* cikgu bagi buku latihan and kena buat latihan dalam tu. Nasib baik. Sebab selalunya, beli buku latihan pon cikgu suruh salin = ='

Pagi tadi, aku bangun, terus solat Subuh. Habis-habis tu, baca komik ngan majalah. Then, bukak TV. Pastu, naik tingkat atas . Terjungkit-jungkit. Haha. Awatlah tinggi sangat tangga rumah. Tangga skolah pun tak tinggi cenggini =.=

Naik atas, masuk bilik. Dok dekat depan meja belajar. Belek-belek buku. Termenung. Sunyi. Pandang sekeliling. Nampak fon. Amik. Bukak twitter. Retweet retweet. Tweet. Tutup twitter. Bukak music. Dengar dengar sambil buat kijo. Dengar bunyi TV. Ouh lupa tutup TV tadi. Turun. Tengok cerita.

Ada segmen 5 Rencah 5 Rasa. Tengok. Lapaqq. Haha. Pi dapur. Bukak periuk nasi. Tutup balik sebab teringat puasa. Tetiba, gedebuk ! Aduhh sakit. Kaki aku. Aaaah. Terhincut-hincut jalan. Dahlah takde sape. Baring atas kusyen. Sakitt. Nak lipat kaki tak boleh. Lurus tak boleh. Ohmaiiidarlingg. kakiku @@!

Pi dapuq. Amik nasi. Makan. Habis makan, amik ubat. Makan. Kurang sikit. alahaii, hilang puasa :( Haa pastu tadi tengok Wanita Hari Ini. Oh Diana Amir datang sebagai tetamu jemputan. Ya Allah comel nyaaa dia >.< Jeles tengok cara dia pakai tudung. Walaupun berfesyen, tapi tetap tutup aurat. Tudung melepasi dada. Baju tak ketat jugak tak jarang. Socuteee. ayuuu. Kalau aku jadi laki, dah lama masuk minang dia. Haha XD

Tetiba dapat ilham. Naik atas, mandi. Habis-habis tu, amik selendang, amik brooch. Kononnye nak try cara si Diana Amir tu laa. Tapi kan, hampeh T_T  and disebabkan tak jadi, aku pun main belit je sesuka hatiku. Haha.

Abaikan muka aku -.- HAHA
Pesyen apa selendang ni, eden tarak tau.
Main belit. Selagi boleh belit, haa belit.

Actually, itulah hobi aku kalau dah memang buntu nak buat apa. Macam-macam pesyen dah try. Tapi yang lekat cuma pesyen biasa je. Hoho.

Abah : Tini, dua hari dah tau Tini tak gi sekolah. Study apa dah ?
Aku : Tini dah study Math, Geo dengan Sejarah.
Abah : Use your time wisely eh.

Oh Abah. Ailapchiuuu. Ni abah baru je cakap. Abah cakap waktu aku tengah ralit ber-fb. I'll do it abah. Walaupun Tini tak pi skolah, insyaAllah Tini boleh catchup. InsyaAllah :)

Aaaaaa, nak makan ubat. Tak makan lagi petang ni. Kang dibebelnya aku kang. HAHA.

Oke arh. Bye assalamualaikum :)