<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2673450732304179712\x26blogName\x3d.::+Bla+Bla+Bla+::.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/\x26vt\x3d3469298043917987658', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>












Iou
Welcome here.Cahaya Kebijaksanaan itu maksud namaku ^^v
I AM WHO AM I
Nur Fatini bt Mohd Fuad. 28 0ct. A girl who is...Talkative. Hyperactive. and Creative. Teehee. 'Aku'. Maaf itu habit.
...
Berapa kali jatuh itu tidak bernilai, yang dikira adalah berapa kali kita bangkit. If Allah says yes, nobody can say no. Andai berdakwah, jangan buang namamu daripada senarai penerima dakwah.
stalk me

Pengakuan Memerlukan Keberanian posted on Friday, 6 July 2012 { 09:05

Assalamualaikum warohmatullahiwabarokatuh.

Tadi kann, aku makan kat meja makan. Then menambah. Lepas menambah, aku makan kat kusyen. Abang aku pun sama. Mula-mula makan kat kusyen depan laptop. Then makan kat depan tv.


Aku : Eh, abang. Tak baik ah makan tukar tempat. Kang kawin dengan orang tua. HahaAdik : Hek eleh. Kak Tini pun makan tukar tempat.Abang : Entah. Cakap kat orang.

Heh, saja menyakat abang aku. Dia nak balik dah harini ke Perak. And dah balik pun tadi. Lepas maghrib tadi. u.u

And sebelum balik,

"Abang, taknak bawak balik tablet ke?"

Tablet abang. Diamanahkan kepada aku untuk disimpan sebab dia tertinggal. And kekadang memang aku tergoda. Ohm. Guna tanpa keizinan.

Maaf abang. Kalau abang baca. Tadi aku mengaku. Sebelum mengaku tu, memang agak dupdap dupdap laa. Takut abang marah. Takut oh muka garang dia ><'

*hulur kotak tablet* "Abang nah. Sory sebab guna tanpa keizinan abang. Sorry. Sorry."

And tetiba abang,

"Aaaa tak payahlah. Tinggallah kat rumah. Tinggal. Abang bukan taknak bagi guna. Cuma takut calar je."

Jawapan yang sama -.- oke.

"Takde nye. Tini dengar lagu je. Lagu je." (lah sangat) . haha

Abang yang bergegas turun naik tingkat atas bawah. Atas bawah. Buat dekk je. Aku pun,

"Oke abang. Thanks bagi guna" :p haha

And aku tau. Lepas nih, pasti aku akan lebih tergoda. Godaan tablet. Uwwww. I'm sory -.-

Nak cita hat tu ja. The conclusion is, pengakuan memerlukan keberanian . Haha. k tak berkait aku tau. aku tau.

Haha kbaii salam. Esok Sabtu. Tapi skolah -.- pfft.