<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2673450732304179712\x26blogName\x3d.::+Bla+Bla+Bla+::.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/\x26vt\x3d3469298043917987658', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>












Iou
Welcome here.Cahaya Kebijaksanaan itu maksud namaku ^^v
I AM WHO AM I
Nur Fatini bt Mohd Fuad. 28 0ct. A girl who is...Talkative. Hyperactive. and Creative. Teehee. 'Aku'. Maaf itu habit.
...
Berapa kali jatuh itu tidak bernilai, yang dikira adalah berapa kali kita bangkit. If Allah says yes, nobody can say no. Andai berdakwah, jangan buang namamu daripada senarai penerima dakwah.
stalk me

Pertukaran Pelajar posted on Sunday, 8 July 2012 { 08:23

Assalamualaikum warohmatullahiwabarokatuh.

Ehem ehem. Pertukaran pelajar. Seriously aku jeles. Sebab aku teringin jugak. Pi sekolah lain. Tengok cara sekolah lain belajar. And aku paling jeles dekat kak kak form 5 sekolah aku yang adakan pertukaran pelajar dengan bebudak Sekolah Menengah Sains Kubang Pasu. Pehh syiokk oh depa. Awuwuuu. Nak jugak :'<

Harini, ada dua puluh orang kot budak Sekolah Menengah Syed al-Bukhary masuk sekolah aku. Kalau tak silap lah. Ten of them are form 3 and the others are in form 5. 3 daripada murid tingkatan 3 masuk kelas 3A1. Syazwanie, Ain Athirah and Faqihah.

Depa ni ok jaaa. Especially Wanie dengan Ain. Aku rapat ja dengan depa. Haha. Ya laa, kenal lama dah --' Kenal wanie dekat setengah tahun dah. Ain pulak kenal hampir dua tahun setengah. Maklumlah, satu tuisyen. And kat tuisyen, kami lah geng bising ;p Haha. Cuma Faqihah ja yang aku taktau :>


"Kelas ni macam sunyi sikit. Yelah sebab selalunya kami kat sana ada ja waktu kelas yang suka loyar buruk. Bising, menyembang. Aku pulak kalau waktu cikgu takdak, selalu ja pusing, jalan jalan dalam kelas pi ngacau orang. Peluk orang lah sampai depa terkejut."


One of them. Haha. Biasalah 3A1 kan kelas budak baik lah sangat lol. --' Kami tahun nih senyap sikit berbanding tahun-tahun sebelum ni. Waktu form 1 n form 2, bising bukan maen sampai taklarat kena warning. Waktu form 3, jarang lah nak bising ni. Kekadang, waktu cikgu takdak pun sunyi. Semua pakat buat homework la, keja skolah n study segala.


And aku still ingat, last year, ada sorang cikgu sampai merajuk sebab kelas terlalu senyap --' Sampaikan nak suruh jawab soalan pun senyap. Waktu kelas pun senyap. Kesimpulannya, kami waktu kelas memang senyap. Maaf cikgu. Haha.

"Kamu nih kalau cikgu-cikgu sekolah ni nak cari menantu, saya suruh depa mai cari kat kelas kamulah."

Haha. Itulah kata-kata salah sorang cikgu aku tahun lepas. Dia kata, pompuan senyap boleh buat menantu lol. Tapi aku talkative -.- Ehh dak dak, aku peramah ;p

Ehem . Jauh menyimpang. Ahha. Tpi actually dah hampir sehari nih, aku ngan bebudak Bukhary yang masuk kelas tu semuanya ok ja. Aku, Ain, Wanie. Agak bising. Aku lah dalangnya -.- And wanie pulak keja ngacau aku. ._________. Mentang-mentanglah budak sebelah aku takmai. Haha takpa paham dah perangai depa.

Tapi kesian oh kat depa sebab,

Wanie : Eh Tini, sekolah hang balik pukul berapa ?
Aku : Sekolah aku ? Ahaha. Paling awal pukul 4.30 :>
Wanie : Tudiaa 4.30 ? 

And the rest is history. Ehem. Actually, kesimpulannya adalah. AKU JELES. Wuu nak pi skolah orang lain jugak. Wuwuu. Ehem. kbaii. assalamualaikum. :)