<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2673450732304179712\x26blogName\x3d.::+Bla+Bla+Bla+::.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/\x26vt\x3d3469298043917987658', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>












Iou
Welcome here.Cahaya Kebijaksanaan itu maksud namaku ^^v
I AM WHO AM I
Nur Fatini bt Mohd Fuad. 28 0ct. A girl who is...Talkative. Hyperactive. and Creative. Teehee. 'Aku'. Maaf itu habit.
...
Berapa kali jatuh itu tidak bernilai, yang dikira adalah berapa kali kita bangkit. If Allah says yes, nobody can say no. Andai berdakwah, jangan buang namamu daripada senarai penerima dakwah.
stalk me

Kerisik posted on Saturday, 18 August 2012 { 00:01

Assalamualaikum warohmatullahiwabarokatuh.

Hi *waving* Fuhh mata sudah mengantuk ~.~ Baru pukul 2.48 petang. Awal ? Haha memang pun.

Sekarang, aku sudah berada di Kelantan. At my village. Bertolak pagi semalam. 10 pagi. Sampai sini pukul 5 lebih la gitu la. Family makcik ngan maksu pulak baru je sampai harini. Tak sempat diorang nak bersahur sekali pagi tadi.


Heh sahur tadi. Sahur terakhir bagi Ramadan tahun ni. Mungkin jugak ini sahur Ramadan terakhir bagi diri ini. Siapa tahu kan ? Haha. Mogamoga aku masih sempat bertemu dengan Ramadan akan datang. InsyaAllah amin ya rabbal alamin.

Aaaa tangan aku dah kebas. Baru habis buat kerisik. Rajin kan kan ? Lol. Aku tengah geram sebenarnya ni. Tau dekat siapa ? Heh.

Takde dekat siapa-siapa pun. Tapi dekat apa. Apa itu kerisik -.- Geram ohhh. Tadi lepas habis goreng tu, mak aku mintak tolong tumbuk. Then waktu dok tumbuk tu, ada lagi sikit nak habis dah. Tumbukan yang terakhir tu, aku tumbuk sehabis baik dah tapi minyak tak keluar-keluar jugak. Err minyak kelapa tu. Fed up T_T Umi kata, mungkin sebab kelapa tu dah sejuk, dah kurang rangup.

Memandangkan dah pukul 2.30. Tangan pun dah kebas. Aku pulak masih belum solat. Aku pun menyerah. Aaaaa menyerah terpaksa. Kelapa lumat tapi minyak tak keluar =.= whatta....

Tapi kan, best oh sebab ramai orang kat rumah ni. Adalah lebih kurang 30 orang. Sikit kan ? :]

Ha ha -.- Memang kalau nak masak pun, satu periuk besar jugaklah = =' Tapi best oh sebab err entah -.-

Cousin aku. Semua dah besar-besar. Alahai >< dah matang haa. Yang si abang saudara, macam bapak orang dah. Tapi akak-akak saudara still macam anak dara laaa :p Ehek.

Uuuu k lah. Ni on kejap je nih. Apa lagi taktau depa dok buat kat dapur tu haa.. K k bye assalamualaikum .


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR

Batin untuk future husband aku je :p Hahaha lol. 

Taqabbalallahu minna wa minkum.