<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2673450732304179712\x26blogName\x3d.::+Bla+Bla+Bla+::.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/\x26vt\x3d3469298043917987658', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>












Iou
Welcome here.Cahaya Kebijaksanaan itu maksud namaku ^^v
I AM WHO AM I
Nur Fatini bt Mohd Fuad. 28 0ct. A girl who is...Talkative. Hyperactive. and Creative. Teehee. 'Aku'. Maaf itu habit.
...
Berapa kali jatuh itu tidak bernilai, yang dikira adalah berapa kali kita bangkit. If Allah says yes, nobody can say no. Andai berdakwah, jangan buang namamu daripada senarai penerima dakwah.
stalk me

Minggu Persekolahan 'The Best' posted on Wednesday, 15 August 2012 { 03:29

Assalamualaikum warohmatullahiwabarokatuh.

Alhamdulillah, sedar atau tak sedar, sudah 27 hari umat Islam di seluruh Malaysia berpuasa. InsyaAllah Ahad nanti, raya lah.



Minggu persekolahan bagi minggu ni adalah minggu yang agak best untuk aku. I don't know why but my heart said it. Kejutan, amarah, kesedihan, sengsara, sakit hati, kegembiraan, terharu, segala macam perasaan timbul minggu ni. Seriously.

Even belum sampai hujung minggu, sabtu. Tapi disebabkan esok dah cuti, alhamdulillah, so aku simpulkan, minggu persekolahan ni adalah yang terbaik.

Minggu ni jugak, aku terasa lebih matang. Aku mulai sedar aku dah besar walaupun aku masih berperangai kebudak-budakan. Aku sedar aku dah form 3 even aku tak mengaku. Aku tau, umur aku dah semakin meningkat walaupun birthday aku tak sampai lagi.

Kenapa aku kata minggu ni best ? Aha aku pun taktau sebenarnya -.- ha ha. Tapi aku terasa macam tu sedangkan minggu ni takde lah apa-apa sangat pun. Mungkin sebab minggu ni lah, aku mulai kenal siapa aku. Sekuat mana aku. Setabah mana aku. Sejahat mana diri aku. Ya mungkin.

And satu lagi mungkin sebab nak cuti dah. Ya itu lagi satu sebab. Actually aku tak kisah pun raya ke tak. Asalkan cuti. Ahaha. Tapi baju, kasut, duit raya aku still nak :p

Unexpected things happen. Siapa sangka benda 'tu' berlaku pada aku kan. Aha. Tapi baguslah. Barulah aku tau setabah mana aku. Sekuat mana aku mampu meredah itu semua tanpa bantuan siapa-siapa cuma dari-Nya.

Result ujian. Hanya Pendidikan Islam je yang takdapat. Alhamdulillah aku bersyukur dengan result aku. Cuma BM je kurang puas hati. Huwaa naknak Cikgu Rosaimah :( Ya salah aku lah buat karangan luar tajuk. BM dapat B, boleh apply MRSM ke eh ? Hmm harap-harap bolehlaa. Agak terkejut when subject yang aku tak sangka-sangka tetiba dapat..., wow ! Oho thanks Allah.

Jumaat ni, nak balik Kelantan. And seriously aku tak sabar-sabar. Nak jumpa buah hati kesayangan intan permataku, Uzair, Luqman, Fitri >.< Ahahaha Rania jugak :p And tak lupa kak Maisarah. Serta semua saudara-mara aku yang lain. Setahun dah oh tarak jumpa. Maklumlah busy exam kan -.-' Stay pulak kesemuanya jauh-jauh. Kelantan, Johor, Sg Buloh, Kedah.

6.30 dah. Haa oke bye assalamualaikum. Kepada semua yang bakal menyambut raya, taqabbalallahuminna wa minna. :)