<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2673450732304179712\x26blogName\x3d.::+Bla+Bla+Bla+::.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/\x26vt\x3d3469298043917987658', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>












Iou
Welcome here.Cahaya Kebijaksanaan itu maksud namaku ^^v
I AM WHO AM I
Nur Fatini bt Mohd Fuad. 28 0ct. A girl who is...Talkative. Hyperactive. and Creative. Teehee. 'Aku'. Maaf itu habit.
...
Berapa kali jatuh itu tidak bernilai, yang dikira adalah berapa kali kita bangkit. If Allah says yes, nobody can say no. Andai berdakwah, jangan buang namamu daripada senarai penerima dakwah.
stalk me

Raya Oh Raya posted on Thursday, 23 August 2012 { 07:20

Assalamualaikum warohmatullahiwabarokatuh.

Alhamdulillah aku selamat sampai pulang ke Kedah selepas berada selama lebih kurang seminggu berhari raya di Kelantan. Sepanjang dekat Kelantan, aku bukak blog. Aku bukak tapi tak update.


Takdak idea ? Heh sebenarnya ada je cuma kekangan masa. Bila dah ada masa, ada pulak pemerhati setia. Setia di belakang, kiri atau kanan. Haha kakak sepupu aku. Dia macam best friend aku dah kat sana. Beza 1 tahun je umur kitorang.

Ehem amacam raya korang ? Harini dah 5 Syawal. Sejujurnya, semangat raya aku tahun ni tak adalah berkobar sangat macam tahun-tahun sebelum ni. Almaklumlah, PMR lah katakan. Alahaii. Waktu UPSR, semangat raya aku wowoww gituu. Ahaha sebab dulu aku UPSR waktu bulan puasa. So raya sakan ahh.

Tapi adik aku tahun ni, UPSR selepas raya. Alahaii kesian kaktini nengoknye. 2 minggu lagi dah nak periksa. Jangan ralit dik. Hang nak study pun kena suruh. Komik dengan novel tak ditanya dalam periksa. Kaktini taulah sebab kaktini pernah jawab UPSR dah = ='

Amboih Tini, mengata orang. Hang tu study sangat kaaaa ? Errr. Raya ni, aku tak adelah sampai lupa buku walaupun kekadang terlupa jugak. Setiap kali lepas Maghrib, aku study. Paling lewat pun sampai pukul 11. Paling awal, pukul 10.30 -.-

Mana tahan study lamalama. Godaan babybaby di Kelantan tu banyak benor. Waktu aku study pun dia datang mengusik. Dok panggil nama. Dok rampas headphone aku. Dok pegang itu ini. Dok buat muka comel depan aku. Ahaiii, siapa boleh tahan ? Ha ha. Tambahtambah pencinta bayi. Err boleh jadi insyaAllah bakal ibu pulak tu kan. BHAHAHAHA.. XD

Disini ada beberapa keping gambar waktu raya. Oh miss these moment :'>

Kesemua ahli keluarga belah umi. ;)Ahh pink >.<

Tengok apa tuuuu :o

Ontheway kebawah ><'

My family . Ailebiuuu <3

Abahhh, maafkan segala salah silap Tini  :')

Abah n umi. Aloo sweet. Jeles den >.<

Upppss. Nak menyelit :p Nyehee

Beraya di Kota Bharu memang best. Aaa sangat best. And tetiba tahun ni, kami beraya di rumah baru pulak tu. Oh kampung baru. Ngehee.

Terasa sunyi -.- Balik rumah rasa sunyi daripada kebisingan, jeritan, gelak tawa, err sunyi daripada semua tu. Tapi tak sunyi daripada family sebab family aku yang kesemua 8 ahli keluarga ni pun boleh tahan bisingnya. Sebab tuu aku talkative. Haha sebab kesemua ahli keluarga aku memang acenggitu lah.

Err okelah. Fikiran kebuntuan sudah. And aku pulak taktau nak taip apa dah. Assalamualaikum ;)