<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2673450732304179712\x26blogName\x3d.::+Bla+Bla+Bla+::.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/\x26vt\x3d3469298043917987658', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>












Iou
Welcome here.Cahaya Kebijaksanaan itu maksud namaku ^^v
I AM WHO AM I
Nur Fatini bt Mohd Fuad. 28 0ct. A girl who is...Talkative. Hyperactive. and Creative. Teehee. 'Aku'. Maaf itu habit.
...
Berapa kali jatuh itu tidak bernilai, yang dikira adalah berapa kali kita bangkit. If Allah says yes, nobody can say no. Andai berdakwah, jangan buang namamu daripada senarai penerima dakwah.
stalk me

Trial dah habis. Test masih ada posted on Friday, 10 August 2012 { 19:14

Assalamualaikum warohmatullahiwabarokatuh.

Trial PMR dah habis. Oyeahhhhh~ I feel like wow bestnya. Terasa macam hilang satu beban. Ya bebanan trial. Selalunya trial lebih susah daripada peperiksaan sebenar and I hope memang benar lah. InsyaAllah.

Alhamdulillah semua soalan boleh jawab. Tapi entahlah betul ke tak. Jawab boleh je. Nak jawab dengan betul tu err wallahualam.


BM. Bolelaaa. Cuma sebenarnya aku terlebih 6 perkataan bagi karangan bahagian B. Ehem. Harap-harap cikgu tak sodar ._.
BI. Yang ni aku agak gerun. Sebab last exam before trial, aku dapat 76. Kan best kalau waktu tu markah untuk gred A adalah 75 . Boleh dapat 9A dah :< And trial haritu, aku siap tepat-tepat 5 minit sebelum waktu habis. Fuhh cuma sempat check spelling je. Aku tak pikir grammar dah waktu tu --'
BA. Haa yang ni memang best. Insya' (karangan) aku hafal tajuk lain. Sekali keluar tajuk lain daa. Alahai terpaksa mengarang. Harap-harap apa yang aku buat tu betullah. Amin.
GEO. Subjek ni, beberapa minit sebelum trial aku ada buat latihan dalam buku. And tetiba, soalan tu keluar sebijik seh macam dalam buku. Waktu tu aku rasa macam, Ya Allah Alhamdulillah nyaaaaa...
SEJ. InsyaAllah A kot. InsyaAllah. Sebab ? Err sebab berdasarkan jawapan yang cikgu bagi, aku check dalam kertas soalan. Aku salah 10 ._. Banyak tuuuu. Kalau salah lagi 2 soalan, memang musnahlah harapan 9A. Harap-harap aku takde tersilap tanda kat kertas jawapan sudahlaaa. Amin.
MATH. Subjek ni aaaa paper 1 agak quite easy. 30 minit sebelum masa habis aku siap --' Sebelum exam bukan main takut tak cukup masa. Tapi paper 2 dia, emm wallahua'lam laa. Umi aku kata, dia nampak Teacher Asha tanda. Katanya dah ada yang salah. Teacher ada kata kat umi, "Fatini tu boleh buat sebenarnya. Cuma dia careless." -.-
Ya aku memang dari kecik kot cenggitu --' Sampai cikgu Math sekolah rendah aku, cikgu Fatma , waktu tengah Trial UPSR dia datang and kata, "Fatini, buat elok-elok. Lepas tu check. Kamu boleh buat. Cuma selalu careless." And waktu trial PMR haritu, cikgu Asha datang kat aku. Dia tanya, "Habis dah ?" Aku angguk. Then dia kata, "Check balik. Check satu satu."
SC. Huaa waaa aku nak nangis. Sebab ? Uu sebab aku tau soalan 39 ngan 40 aku dah salah T_T Uuuu aku memang tak tau apa-apa pun pasal bab 9 , 10. Tak masuk kelas -.- Then dekat tuisyen tak belajar lagi --' baru bab 8 kat tuisyen alahaii. Tapi actually salah  aku jugak. Tak try to catch up. Kan dah nyesal dah haa.
Aku harap sangat dapat A. Atas garis pun okelah. Kalau tak, memang hancuss la harapan nak pi MRSM :<
KHB. Ehem. I have nothing to say about this subject. Akaun. Aaaaa spoil T_T
PAI. Same goes here. Bahagian ayat kefahaman masuk tajuk yang aku tak baca. alahaiii --' Tapi alhamdulillah sebab banyak soalan KBKK.

Kesimpulannya, tawakkal. Ya hanya boleh bertawakkal. Hmm.

Isnin ni aku ada test. Orang lain semua dah bebas. Tapi aku masih ada test -.-


Alhamdulillah

Waktu aku dapat tau pasal ni, aku rasa macam tak percaya. Seriously ? Wow ! 

InsyaAllah I'll try n do y best. Tolong doakan aku. Teringin nak pergi sekolah ituuu :')

Okelah. Bye asaalamualaikum. Nak pi layan fb ngan twit :p