<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2673450732304179712\x26blogName\x3d.::+Bla+Bla+Bla+::.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/\x26vt\x3d3469298043917987658', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>












Iou
Welcome here.Cahaya Kebijaksanaan itu maksud namaku ^^v
I AM WHO AM I
Nur Fatini bt Mohd Fuad. 28 0ct. A girl who is...Talkative. Hyperactive. and Creative. Teehee. 'Aku'. Maaf itu habit.
...
Berapa kali jatuh itu tidak bernilai, yang dikira adalah berapa kali kita bangkit. If Allah says yes, nobody can say no. Andai berdakwah, jangan buang namamu daripada senarai penerima dakwah.
stalk me

A Family in KL posted on Thursday, 13 September 2012 { 10:09

Assalamualaikum warohmatullahiwabarokatuh.

Weewitt. Ehek ehek.



*masuk dalam kereta*

Aku : Umi, NMN suruh Tini kahwin dengan abang dia.
Abang Fahmi dengan Umi gelak.
Umi : Hahaha pasaipa ?
Abang : Mana taknya, kalau hang jadi ipar dia, ada geng la dia nak buat kawan.
Aku : Taktau pasaipa dengan dia. Tini kata nanti suruh kak-kak Tini kahwin dengan abang dia. Sebab abang-abang dia semuanya sama umur dengan kak Ina ngan kak Fana. Dia kata takmau sebab nanti bukan boleh jumpa Tini pun.
Abang : Sungguh la macam apa yang abang kata tu.
Aku : Dia kata, 'abang aku UIA..'
Abang : Ceh, dok angkat abang dia la ni. Hahaha
  
*Umi keluar pergi stesen minyak*

Abang : Sepatutnya Tini jawab, 'Abang aku UTP tak kisah pun'. Haha
Aku : Hahaha

*umi masuk*

Umi : Payah la orang popular ni kan ?
Aku : Awat pulak ?
Umi : Yelah... Sorang offer abang, sorang lagi offer adik. Hahaha

Haa ? Apa umi maksudkan ? = =' Tetiba, "Astargfirullahalazim." Abang istighfar. Dia tersengih. K aku faham. Muncul jugak sengih kat bibir aku. Nyahaa. Tak lama, dapat kakak ipar la pulak aku ni. Muehehe..

Lagi 6 jam. Sekarang jam menunjukkan hampir pukul 1 pagi. Abang Fahmi dan Abah sudah bertolak menuju ke Kuala Lumpur. Esok, pukul 7.30 lebih lebih gitu, adik pulak bertolak ke Kuala Lumpur. Almaklumlah, dia dah habis UPSR. So sekolah diorang anjurkan rombongan ke Melaka-KL for 3 days 2 nights. Merehatkan diri dan minda di samping berseronok bersama teman-teman.

Pukul 4.30 petang, umi datang ambik aku di sekolah. Masuk kereta.

Aku : Assalamualaikum.
Umi, Adik : Wassalam.
Umi : Tini, esok kita pi KL mau ?
Aku : Haaaa ????!!! Serius ???!!!
Umi : Ya. Kita pi dengan geng-geng nasyid. Depa kan nak pi KL. Berlawan esok.
Aku : Oyeah ! Nak nak. Alhamdulillah. Lama tak balik sana. *menari-nari*

Yooohooooo. Alangkah seronoknya aku apabila mendapat khabar itu. Sory kelas Matematik, sory Kelas Arab. Den kena pi KL. Ikut geng-geng nasyid. Taat ibu. Dia ke mana, kita ikutlah. Wahaha.

Takdak siapa-siapa pun kat rumah. Yang tingggal cumalah aku, umi dan Abang Fitri. Adik dah gerak pi tido rumah kawan dia. Esok, aku, umi dengan abang Fitri ke KL pukul 7 pagi. Adik lewat sikit. So kesianlah pulak kan nak hantar dia ke tempat diorang berkumpul tu awal-awal. Dahla dia tu perempuan....

Kiranya, 1 family aku semuanya ada di KL hujung minggu ni. Walaupun kesemuanya berbeza tempat. Ohh sweettt. ahaha lol

Baju dah siap. Beg dah siap. Segala-gala dah siap. Tapi mata belum siap untuk ditutup. Oh masih tak mengantuk. Tadi dah tidur. Tambah-tambah sekarang bukak internet pulak kan, manalah mata nak tertutup lahaiii..

Tapi kan, laptop ni macam takmau kat aku je -__________________-