<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2673450732304179712\x26blogName\x3d.::+Bla+Bla+Bla+::.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/\x26vt\x3d3469298043917987658', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>












Iou
Welcome here.Cahaya Kebijaksanaan itu maksud namaku ^^v
I AM WHO AM I
Nur Fatini bt Mohd Fuad. 28 0ct. A girl who is...Talkative. Hyperactive. and Creative. Teehee. 'Aku'. Maaf itu habit.
...
Berapa kali jatuh itu tidak bernilai, yang dikira adalah berapa kali kita bangkit. If Allah says yes, nobody can say no. Andai berdakwah, jangan buang namamu daripada senarai penerima dakwah.
stalk me

Aku Jatuh Cinta Haha posted on Saturday, 1 September 2012 { 17:35

Assalamualaikum warohmatullahiwabarokatuh.

1 September, 10 pagi. Waktu ini, hati aku mulai jatuh cinta padanya. Hati aku tertarik melihatnya. Aku terasa kagum menatapnya.



Waktu aku sedang mengemaskini profil Facebookku, tiba-tiba aku ternampaknya. Aku mendekatkan cursor kepadanya. Tekan. Waaaaaa comel. Aku jatuh cinta muahahahaha~

Aku tekan new tab. Bukak google. Aku mencarinya. Ya Allah, comelnyaaaaaa. Hensemnyaaaaa. Cantik gilaaaaa. Aaaaaaa. Aku download kebanyakan gambar-gambarnya yang aku berkenan.

Nak tengok nak tengok ? Muahaha tak payahlah. Maluuuu ngehehe. Satgi takut-takut hampa pulak yang jatuh cinta wahha.

Sebelum ni aku pernah tengok dah. Banyak kali dah tengok tapi tak terasa apa-apa pun. And tetiba semalam aku jadi jatuh cinta. So sekarang ni hobi aku bertambah 1. Iaitu menjadi stalker. Muehehehe. wkwkwkkk.

Ini lah dia ><






Ini pun dia jugak :'D




Dan ini juga :)

Haa itulah dia. Eh sat, korang pikir apa haaa ? -.-

Dia yang aku maksudkan tu bukannya lelaki. Alahaii. Aku maksudkan doodle. Sejak semalam, aku dah minat kat doodle. Sukaaaa >.< Nanti aku nak belajar buat doodle sendiri lah pulak. Lepas PMR InsyaAllah.

Terrrrr search tadi.

DOODLE SIWON

Tapi kan, doodle dia tak sehensem dia arh -,- HA HA

Err okelah. Tata. Salam.