<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2673450732304179712\x26blogName\x3d.::+Bla+Bla+Bla+::.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/\x26vt\x3d3469298043917987658', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>












Iou
Welcome here.Cahaya Kebijaksanaan itu maksud namaku ^^v
I AM WHO AM I
Nur Fatini bt Mohd Fuad. 28 0ct. A girl who is...Talkative. Hyperactive. and Creative. Teehee. 'Aku'. Maaf itu habit.
...
Berapa kali jatuh itu tidak bernilai, yang dikira adalah berapa kali kita bangkit. If Allah says yes, nobody can say no. Andai berdakwah, jangan buang namamu daripada senarai penerima dakwah.
stalk me

I'm In Love posted on Tuesday, 18 September 2012 { 05:58

Assalamualaikum warohmatullahiwabarokatuh.

I wanna share something. I'm deeply in love ♥.♥ Seriously. Tak main-main ni. Aaa jantung hati.

I'm in a relationship with Famosco. Wahahaha. Jeles pulak aku dengan mereka yang tinggal di KL. Sebab mungkin diorang pun akan terrrrr-jatuh hati dekat Famosco.


Famosco please, come here with me. Ahaii geli lah pulak. Muahaha.

Tapi kan, hensem Famosco ni. Mau tengok ? ;)


Inilah dia Famosco aku.

Walau kurang menawan, lidahku tetap tertawan >.<

Dalam masa 15 minit, aku dah makan 3 keping.
1 coklat, 5 minit kuhayati rasanya. wahha.

Ada corak bunga atas coklat tu.
Hal ini membuktikan betapa 'sweet'nya Famosco ini.
Siap bagi-bagi bunga lagi. LOL

Playgirl kan aku ? Dalam masa yang sama aku bercinta dengan Famosco, Toblerone, Kinder Bueno Black n White, Fun Chocolate, Cloud 9 and Torrone. Ahh pedulik hapa aku ? Asal aku bahagia sudahlaaa..

I miss my rabbit. Rindu gila kat Chiki. Uuu. Chiki, nama arnab aku. Pelik kan nama tu ? Macam nama untuk anak ayam -.- Abang aku la tuu bagi nama tuu. Heh sebenarnya itu arnab dia. Tapi aku suka jugak mengaku arnab akuu :p

Aku : Wehh, aku rindu arnab aku laa...
Piqah : Arnab hang pi mana ?
Aku : Arnab aku ada dekat rumah orang yang aku suka. *angkat-angkat kening*
Piqah : Siapa ? Siwon ?
Aku : -____________________________________-

Ahaha. Siwon, salah seorang ahli kumpulan Super Junior. Seorang yang tinggi lampai. Aku taktau kenapa aku minat dia. Sedangkan aku bukanlah seorang peminat KPop. Dia hensem. Aku ulang. Hensem okayy. Muehehe. Sebenarnya, senyumannya menawan~ Dia buat hatiku tertawan~

Tak percaya ? Bukak lagu No Other. Cari Siwon. Tapi kalau lelaki tengok, maybe takde effect. Kecuali g**. LOL.

Jihah : Hang ni, awat dok minat sangat kat Siwon tu taktau ? Bukan hensem pun.
Min : Ambik hang ! Hahahaha.
Aku : Eh eh, dia tu makhluk Tuhan jugak eh. Makhluk Allah semuanya hensem. Takbaik mengata.
Jihah : Kfine.

*angkat angkat kening* 
Ohhwell, aku memang terer bab jawab menjawab. Seringkali aku yang menang. Dalam kalangan perempuan lah -.- Tapi agak kurang dalam kalangan lelaki -____________- Almaklumlah, sudah terang lagi bersuluh, perempuan adalah insan yang lemah. * bukak lagu sedih* Manakala lelaki insan yang err *buat muka* bolehlaaa....

Erk. Esok Rabu. Lusa pula Khamis. Dan tulat Jumaat. Manakala hari seterusnya Sabtu. Dan aku pun taktau apa aku merapu. 

Oh ok. Bye assalamualaikum.