<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2673450732304179712\x26blogName\x3d.::+Bla+Bla+Bla+::.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/\x26vt\x3d3469298043917987658', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>












Iou
Welcome here.Cahaya Kebijaksanaan itu maksud namaku ^^v
I AM WHO AM I
Nur Fatini bt Mohd Fuad. 28 0ct. A girl who is...Talkative. Hyperactive. and Creative. Teehee. 'Aku'. Maaf itu habit.
...
Berapa kali jatuh itu tidak bernilai, yang dikira adalah berapa kali kita bangkit. If Allah says yes, nobody can say no. Andai berdakwah, jangan buang namamu daripada senarai penerima dakwah.
stalk me

Jumaat, 7 September. posted on Friday, 7 September 2012 { 01:00

Assalamualaikum warohmatullahiwabarokatuh.

Hey readers. Kaifa ha lukum ? Alhamdulillah :)

7 September. Hanya sebulan. Sebulan sahaja lagi. Namun masa untuk study amatlah suntuk. Mungkin 2 minggu or....seminggu. Entah-entah, cuma beberapa hari sahaja. Haih 9 Oktober.


Unk : Tini, pakai lah sikit celak ni.
Aku : Ish taknaklah. Aku tak reti pakai celak.
Unk : Ahahaha hang tak reti ? Apa daaa...
Aku : Laa kenapa ? Tak reti pakai celak tak layak masuk syurga ka ? :(
Unk : Emmm err k... 
Aku : Hahaha.
Unk : Emm tapi kan pakai celak tu kan sunnah.
Aku : Alaa sekurang-kurangnya mata aku tetap cantik tanpa celak ;D
Unk : Hek eleh -.-
Baru balik sekolah ni. Uuuu Jumaat pun sekolah. Terasa macam duduk negeri selain Kedah la pulak haih. Tapi kan tapi kan, syok oooo. Lepas kelas Geografi yang bermula pada pukul 8 pagi dan berakhir pada 12 tengahari tadi, semua pengawas Tingkatan 3 berkumpul dalam bilik pengawas.

For the first time, aku terasa bilik pengawas itu...... KAMI YANG PUNYA ! Ehem. Sememangnya bilik pengawas itu kami yang punya ;)

"Kamu nak buat apa-apa, kamu buatlah. Lepas sekolah nak lepak situ sambil buat homework ke, nak bincang apa-apa ke, kamu buatlah. Bilik pengawas tu, kamu yang punya." kata Cikgu Azlin kepada para pengawas SMKSB. 
 Haa cikgu Azlin sendiri yang kata. And tadi sememangnya kami, pengawas form 3 semuanya bermaharajalela di sana. Masing-masing berbincang tentang persembahan. Tapi apa yang best adalah ketika kami semua kelihatan bersatu. Ya bekerjasama. Cooperate. And..... i like it.

"First time kan kita semua duduk macam ni."
"Ish agak-agaknya bila lagilah kita nak berkumpul macam ni."
"Weh weh, hampa tau dak, ni first time aku rasa macam bilik ni kita yang punya."
"Weh weh, tolong tengok ni s.."
"Hang bawak lapt..."
"Syahirah, hang nak pi ma.."
"Hani, Alin mana ? Tadi ..."
Kecoh. Sangat kecoh. Semua pengawas yang selama ni aku tak rapat pun tetiba jadi rapat. Kitorang siap sempat bergambar lagi. Nyehehe.

Tapi aku tak ambik pun la gambar tu. Ada kat 'fon tenyeh' Najmi.

"Weh henfon apa tu? Oh henfon tenyeh ka..."
"Tenyeh hang kata?  Touch screen da = =' "
"Mana la aku tau. Ayah aku panggil henset tenyeh. Aku pun sebut tenyeh la." 
Ahaha kesian Najmi. Samsung Galaxy 2 dia digelar henfon tenyeh oleh Shafiqah. And lepas-lepas tu memang kami semua panggil henset tenyeh laaaa. Nyahaha

Aku harap sangat kami akan dapat berkumpul macam ni selalu. Atau sekurang-kurangnya biarlah hubungan kami se-batch better than sebelum ni. Amin.

Err emm k lapaq. Dari pagi tadi tak makan. Makan roti aje. Ehem perut dah berbunyi. Ok lah. Bye assalamualaikum.