<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2673450732304179712\x26blogName\x3d.::+Bla+Bla+Bla+::.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://cahaya-kebijaksanaan.blogspot.com/\x26vt\x3d3469298043917987658', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>












Iou
Welcome here.Cahaya Kebijaksanaan itu maksud namaku ^^v
I AM WHO AM I
Nur Fatini bt Mohd Fuad. 28 0ct. A girl who is...Talkative. Hyperactive. and Creative. Teehee. 'Aku'. Maaf itu habit.
...
Berapa kali jatuh itu tidak bernilai, yang dikira adalah berapa kali kita bangkit. If Allah says yes, nobody can say no. Andai berdakwah, jangan buang namamu daripada senarai penerima dakwah.
stalk me

My Heart Full of Jealousy posted on Wednesday, 12 September 2012 { 04:34

Assalamualaikum warohmatullahiwabarokatuh.

Ehehehem. Pukul 7 dah. Baru sampai pulang dari sekolah. Terus ke pasaraya and straight to KFC. Wawaahhh umi belanja. Memandangkan hanya 3 orang yang pergi, aku, abang Fahmi wa umi. 3 Snack Plate, 3 Twister Orange, 2 Cheezy Wedges. And tetiba abang pi order tambah 1 Large Mashed Potato. Kenyang. Teramatlah kenyang.


"Weh Tini. Kahwinlah dengan abang aku." Terkejut. Apehal budak nih ? Tetiba aje. "Nanti hang boleh jadi sebahagian daripada keluarga aku. Uu syok." sambung dia. "Hang ni paseipa ?" aku tanya and sambung, "Hang tau dak abang-abang hang tu sama umoq dengan kak-kak aku ? Suruh depa lah kahwin dengan abang-abang hang. Haha."

NMN : Aku sama umoq dengan hang. Habis tu aku kahwin dengan hang ? Haha.
Aku : Nauzubillah -.-
NMN : Hahaha. Weh kahwin lah dengan abang aku..
Aku : Ish takmau aku.
NMN : Abang aku UIA kot...
Aku : Laa hang ni kenapa ? = ='
NMN : Weh..
Aku : Takmau aku ada adik ipaq macam hang. Kawan takpala. Hahaha
MNN : Weh NMN , hang cakap 44 kali. Nanti jadi sungguhlah.
NMN : Hang kahwin dengan abang aku. Hang kahwin dengan abang ak.. blablabla...

Dia ulang hampir 44 kali, tetiba umi datang. "Yea mak aku sampai. Bye !" Aku sorak. Lega. "Hang kahwin dengan abang aku. Yea cukup 44 kali! Nanti hang kahwin sungguh dengan abang aku ! Haha." Aku agak malu. Orang lain tengok pelik ja. Sambil gelak-gelak pulak tu. "Hang cakap camtu... Allah dah tentukan jodoh aku. Hang cakaplah berapa banyak kali pun, Allah dah tentukan jodoh aku." Aku  membalas. Heh puas hati. Tetiba, "Kalau hang ditakdirkan kahwin dengan abang aku camana ?" Erk. Tersentak. Errr.... betul jugak. Ehhhhhhhh ????!!

Sudah 2 hari adik aku UPSR. Tomorrow is the last day. Ohmy heart is full of jealousy. Naknak merdeka jugak uuuuu TT_TT

Sakanlah dia Jumaat ni. Takpayah pi tuisyen. Takpayah study. Bertolak ke Melaka. Lepas-lepas tension segala. Kak Tini jeles k adik. Sangat sangat jeles.

Sebulan sahaja lagi. Waktu aku study sangat suntuk. Seriously. Setiap hari, ada bekal yang diberi. Dan seringkali tak habis pun bekal-bekal tersebut. Waktu nak baca buku memang tak ada. Asyik menyiapkan bekal yang diberi, latihan tambahan terabai.

Heh pengurusan masa. Aku tahu.

Erk dah Maghrib. Offline dulu. Assalamualaikum.